// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

زمان برگزاری جشنواره تابستانه استیم

تاریخ برگزاری جشنواره تابستانه‌ی استیم که در آن مواردی مانند دموی بازی‌ها، استریم‌های زنده و پرسش و پاسخ از سازندگان وجود دارد، مشخص شد.

طی جدیدترین اخبار اعلام شده است که فستیوال تابستانه‌ی استیم در ماه ژوئن و از تاریخ ۲۶ خرداد ماه تا ۱ تیر سال ۱۴۰۰ (۱۶ تا ۲۲ ژوئن) برگزار خواهد شد. در این فستیوال مواردی مانند دموی رایگان بازی‌ها، استریم زنده بازی‌ها، پرسش و پاسخ بین علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان و مواردی از این دست، درست مانند فستیوال‌های قبلی استیم وجود خواهد داشت.

چندی پیش در اواسط بهمن ماه جشنواره زمستانی استیم آغاز شد و بیش از ۵۰۰ نسخه آزمایشی رایگان بازی‌ها برای مدت زمان محدود برای دانلود و بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفت. همچنین در صفحه‌ی استیم بازی‌های این فستیوال، استریم توسعه‌دهندگان به همراه پنل‌ها و صفحه‌هایی برای گفت‌و‌گو نیز وجود داشت.

در سال گذشته‌ی میلادی به‌دلیل شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا قرار شد فستیوال‌های استیم به واسطه دموها و استریم‌های زنده توسط توسعه‌دهندگان به نمایش دربیایند و فستیوال تابستانه‌ی استیم نیز قالب مشابه نسخه‌های قبلی The Steam Game Festival را خواهد داشت. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بنابر اطلاعات دردسترس تا به امروز رکورد تعداد کاربران همزمان استیم از مرز ۲۶.۴ میلیون نفر گذشته است و طبق گزارش سالیانه‌ی جدید Valve، پلتفرم استیم با داشتن ۱۲۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه در سال ۲۰۲۰، از تعداد کاربران هر دو پلتفرم‌های پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو در این سال پیشی گرفته است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده