نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶

ثبت رکورد جدید تعداد کاربران همزمان استیم

در راستای موفقیت استیم، اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌هد این فروشگاه محبوب همچنان مسیر صعودی خود را طی می‌کند.

فروشگاه مجازی استیم برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ توسط شرکت ولو تأسیس شد. فروشگاهی که رفته‌رفته توانست با سیاست‌های خاص خود به مکان جذابی برای بازی‌سازها جهت عرضه آثار خود تبدیل شود. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که حدود یک ماه پیش گزارش‌هایی مبنی‌بر اینکه فروشگاه استیم با ثبت ۲۵.۴ میلیون کاربر همزمان، رکورد جدیدی از خود به‌جای گذاشته است؛ منتشر شد. حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این رکورد تنها پس از گذشت یک ماه توسط خود استیم شکسته شده است؛ چراکه براساس اطلاعات دردسترس تا امروز رکورد تعداد کاربران همزمان استیم از مرز ۲۶.۴ میلیون نفر نیز گذشته است.

البته باید توجه داشته باشید که تعداد افراد درون بازی تا این تاریخ ۷.۳ میلیون نفر گزارش شده است که در مقایسه با رکورد ۸.۱ میلیون نفر در دوران همه‌گیری جهانی ویروس کرونا، کمی افت پیدا کرده است.

درکنار این آمار و ارقام جالب است بدانید پنج بازی محبوب فروشگاه استیم عبارت‌اند از Counter-Strike: Global Offensive، بازی Dota 2، بازی بتل رویال PlayerUnknown's Battlegrounds، بازی Apex Legends و Tale of Immortal.

اگر به‌خاطر داشته باشید، پس از گذشت دو سال، اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که استیم توانست با ثبت ۱۸.۸ میلیون نفر کاربر همزمان از رکورد قبلی خود عبور کند. حال باید منتظر ماند و دید این روند موفقیت‌آمیز استیم و شرکت ولو همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده