نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵

افزایش احتمال معرفی ریمیک بازی Diablo 2

براساس شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد استودیوی بلیزارد در رویداد آنلاین خود یعنی BlizzConline از نسخه ریمیک بازی Diablo 2 تحت نام Diablo 2 Resurrected پرد‌ه‌برداری خواهد کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدتی است شایعات زیادی مبنی‌بر احتمال ساخت نسخه ریمیک بازی Diablo 2 به‌گوش می‌رسد. اگرچه هنوز به‌صورت رسمی استودیوی بلیزارد، خالق سری دیابلو از این پروژه رونمایی نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد موفقیت بازی Diablo 2 که در سال ۲۰۰۰ روانه بازار شده بود، تیم سازنده را به ساخت نسخه بهبودیافته آن ترغیب کرده است.

درحالیکه بسیاری منتظر عرضه بازی Diablo 4 هستند، اما ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی، شخصی در توییتر با نام کاربری Kaiser499 که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات درخصوص بازی دیابلو 4 و Overwatch 2 دارد، اعلام کرده است که در رویداد آنلاین پیش‌روی بلیزارد یعنی BlizzConline از نسخه ریمیک بازی دیابلو 2 رونمایی خواهد شد. با اینکه تا به امروز هیچ اطلاعاتی از این بازی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده این نسخه احتمالا با نام Diablo 2 Resurrected معرفی و عرضه خواهد شد. 

پوستر رویداد آنلاین استودیوی بلیزارد به نام BlizzConline

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، رویداد آنلاین BlizzConline قرار است پس فردا یعنی در تاریخ یک اسفند (۱۹ فوریه) برگزار شود. اگر شما هم از طرفداران قدیمی سری محبوب دیابلو هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این رویداد و برنامه‌هایی که بلیزارد برای این مجموعه تدارک دیده است را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده