// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار بازی New World یک ماه پیش از عرضه تاخیر خورد

استودیو بازی‌سازی آمازون اعلام کرد بازی New World که قرار بود در تاریخ ۴ شهریور ماه عرضه شود، تا سال ۲۰۲۱ تأخیر خورده است.

به‌تازگی اتفاقات عجیبی در استودیو بازی‌سازی آمازون (Amazon Game Studios) در حال رخ دادن است. همان‌طور که می‌دانید کمی پیش متوجه شدیم که استودیو بازی‌سازی آمازون، در حال ساخت بازی Crucible را که یک بازی تیراندازی اول شخص تیمی و رقابتی است و روی کامپیوتر عرضه شده، به حالت بتای خصوصی بازگردانده است. امروز نیز استودیو بازی‌سازی آمازون اعلام کرد که بازی New World، اولین اثر MMO این استودیو، که قرار بود در تاریخ ۴ شهریور ماه (۲۵ اوت) عرضه شود تا بهار سال ۲۰۲۱ تأخیر خورده است.

ریچ لارنس (Rich Lawrence)، مدیر استودیوی سازنده‌ی بازی New World، امروز با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت رسمی بازی با اشاره به اینکه این تیم ظاهراً می‌خواهد قبل از انتشار کامل بازی، محتویات دیگری را به آن اضافه کند‌، این خبر را اعلام کرد. لارنس بیان کرد: «در نتیجه، ما تاریخ انتشار و به همین ترتیب بتا بازی را به بهار سال ۲۰۲۱ تغییر خواهیم داد. ما این تصمیم را دست کم نمی‌گیریم و قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن بازی را با بهترین کیفیت به همراه تعدادی از محتویاتی اضافی که تجربه بازی را بهتر می‌کند، به شما ارائه دهیم.» در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی کامل را مطالعه کنید.

 بیانیه تاخیر بازی New World تا سال ۲۰۲۱

این دومین باری است که انتشار بازی New World در سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. در ابتدا این بازی قرار بود در ماه می عرضه شود اما آمازون گیمز استودیو اعلام کرد در پی گسترش ویروس کرونا، تاریخ انتشار بازی آنلاین New World تا اواخر ماه اوت به تعویق افتاده است که این تأخیر قابل درک بود.

اگرچه ماه آینده ما شاهد انتشار کامل این بازی نخواهیم بود، لارنس بیان کرد که بعضی از بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۴ شهریور ماه این بازی را تجربه کنند:

به‌عنوان تشکر برای طرفدارانمان، ما یک فرصت ویژه برای ثبت‌نام کنندگان نسخه‌ی بتا این بازی، کسانی که آن را پیش خرید کرده‌اند و همچنین آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی آلفا بازی New World در نظر گرفته‌ایم. این افراد می‌توانند به‌صورت محدود نسخه‌ی کامل این بازی را در تاریخ ۴ شهریور ماه تجربه کنند.

البته طول مدت این فرصت محدود مشخص نیست. به نظر می‌آید برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازی New World دریافت کنیم تنها باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده