// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

یوبیسافت در حال ارزیابی افزایش قیمت بازی ‌های نسل جدید خود

شرکت یوبیسافت در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده که هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بازی‌ها روی ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 نگرفته است.

پیش از شروع نسل نهم بازی‌های ویدویی شاهد افزایش قیمت بازی‌ها از سوی تعدادی از ناشر‌ها بودیم. سونی اعلام کرد که بازی‌های انحصاری به جای ۶۰ دلار، با قیمت ۷۰ دلار فروخته خواهند شد. ازطرفی 2k Games و اکتیویژن هم از دیگر ناشرهای بزرگی بودند که نسخه نسل نهمی Call of Duty: Black Ops Cold War و NBA 2K21 را با قیمت ۷۰ دلار به فروش رساندند.

دراین‌میان، این دغدغه برای کاربران به‌وجود آمد که آیا سایر شرکت‌های بازی‌سازی و نشر بازی‌های ویدیویی هم بازی‌های خود را گران خواهند کرد؟ شرکت یوبیسافت درگذشته اعلام کرده بود که بازی‌های پیش روی آن‌ها با همان قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که به‌تازگی فردریک داگت، مدیر بخش مالی یوبیسافت، در گزارش مالی اخیر این شرکت اعلام کرده که درحال بررسی بازار هستند و هنوز تصمیمی برای افزایش یا ثابت نگه داشتن قیمت‌ بازی‌های خود نگرفته‌اند.

وی دراین‌باره می‌گوید «از نظر قیمت‌گذاری، ما همچنان درحال بررسی بُعد رقابتی سه‌ماهه‌های قبلی بوده و منتظر یک فرصت جدید هستیم، اما هنوز تصمیمی در این قبال نگرفته‌ایم.» شرکت یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ بازی‌های مختلفی از جمله Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine را دارد. بااینکه تخفیف خورده‌اند، اما هنوز صحبتی در مورد قیمت‌ آن‌ها نشده است. همچنین شرکت کپکام هم هنوز علاقه‌ای به افزایش قیمت بازی‌های خود نشان نداده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده