// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

Crash Bandicoot 4 در راه کنسول های نسل نهمی و پلتفرم‌های جدید

اکتیویژن به‌تازگی با انتشار تریلری از عرضه‌ی بازی جذاب Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای پلتفرم‌های جدید، از جمله کنسول‌های نسل نهمی خبر داده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده که Crash Bandicoot 4: It’s About Time در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی پی سی آن نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ و ازطریق فروشگاه Battle.net در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. این بازی در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده بود. تریلری نیز به‌تازگی به مناسبت انتشار بازی روی پلتفرم‌های جدید منتشر شده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر دیسک بازی Crash Bandicoot 4 را برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در اختیار دارید، می‌توانید بازی و فایل ذخیره خود را به رایگان به نسخه‌های نسل جدید ارتقا دهید. اگر نسخه‌ی دیجیتالی بازی را روی پلی استیشن 4 خریداری کرده‌اید، می‌توانید بازی را ازطریق فروشگاه پلی استیشن به نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن ارتقا دهید. همچنین درصورت در اختیار داشتن دیسک PS4 کرش بندیکوت 4، می‌توانید از آن برای دانلود بازی روی PS5 استفاده کنید. البته در این روش هرزمانی که می‌خواهید بازی کنید باید دیسک را وارد پلی استیشن 5 کنید. علاوه‌بر این‌ها، اکتیویژن اعلام کرده که آپگرید ازطریق نسخه‌ی فیزیکی بازی با مدل بدون دیسک پلی استیشن 5 سازگار نیست که البته به‌نظر می‌رسد این موضوع بدیهی بود و نیاز به گفتن نداشت.

تمام موارد گفته‌شده در بالا برای نسخه‌های ایکس باکس بازی نیز صدق می‌کند؛ گرچه با وجود ویژگی Smart Delivery کنسول‌های مایکروسافت، نسخه‌ی سازگار با همان کنسول به‌طور خودکار دانلود می‌شود.

برای انتقال فایل‌ ذخیره از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 بازیکنان باید فایل سیو خود روی PS4 را روی کلاود آپلود کنند و در PS5 خود همان فایل را روی کنسول‌شان دانلود کنند. در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس فقط کافی است که بازی را اجرا کرده و سپس دکمه‌ی A را فشار دهید و پس از آن بازی به‌صورت خودکار فایل ذخیره‌ی قبلی شما را با نسخه‌ی جدید بازی تطبیق می‌دهد.

علاوه‌بر موارد بالا، نسخه‌های نسل نهمی بازی از وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۶۰ پشتیبانی می‌کند و همچنین سرعت بارگذاری بالاتری دارد. نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن نیز از ویژگی صدای سه‌بعدی کنسول و تریگرهای حساس کنترلر دوال سنس پشتیبانی می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده