نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time

در جدیدترین نیم‌نگاه زومجی، به سراغ کرش، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی می‌رویم و بخش‌هایی از بازی را با هم تجربه می‌کنیم.

ااکتیویژن چند ماه بسیار موفقی را سپری کرده است. پس از عرضه بازی Tony Hawk's Pro Skater و موفقیت بسیار زیادی که این بازی کسب کرد، این‌بار نوبت به کرش رسید. نسخه چهارم این مجموعه پس از سال‌ها انتظار عرضه شد و با استقبال بسیار زیاد منتقدان و گیمرها مواجه شد.

نسخه چهارم کرش که با نام Crash Bandicoot 4: It's About Time به بازار عرضه شد، توسط استودیو تویز فور باب ساخته شده است. استودیویی که ثابت کرد به خوبی با این مجموعه آشنا است و اکتیویژن باز هم نشان داد که سپردن یک فرنچایز محبوب و قدیمی به استودیویی که به خوبی با آن مجموعه آشنا است، می‌تواند چه نتیجه فوق‌العاده‌ای را رقم بزند. 

بازی کرش بندیکوت ۴ دارای نو‌آوری‌های زیادی است و استودیو سازنده سعی کرده تا با قراردادن آیتم‌های متفاوت تجربه بدیعی برای گیمر به ارمغان بیاورد اما در عین حال در تمام لحظات تجربه بازی می‌توانید حس کنید که این بازی یک کرش اصیل است. همین موارد هم باعث شد که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot در بررسی زومجی موفق شد نمره ۹ را دریافت کند. اگر می‌خواهید کمی با فضای بازی بیشتر آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که نیم‌نگاه Crash Bandicoot 4: It's About Time را از دست ندهید: 

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده