نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

آمار فروش نزدیک ایکس باکس های جدید به پلی استیشن 5

براساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت با فروش حدود ۳.۵ میلیون واحد کنسول‌های جدید فاصله خود با سونی را به حدود یک میلیون واحد رسانده است.

زمان زیادی از عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت نگذاشته است. همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید تا این لحظه هنوز هم بسیار افرادی هستند که به‌‌دلیل وجود مشکلاتی در موجودی کنسول‌ها در بازار، فرصت خرید آن‌ها را پیدا نکرده‌اند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که به‌تازگی سونی با انتشار گزارش مالی خود به‌صورت رسمی مشخص کرد که تا انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی بیش‌از ۴.۵ میلیون واحد کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان فروش رفته است.

باوجود اینکه مایکروسافت از فروش قابل‌توجه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خبر داده است، اما ردموندی‌ها مدتی است که از انتشار آمار و ارقام دقیق خودداری می‌کنند. در همین رابطه ساعاتی پیش دنیل احمد، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدیویی، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که ایکس باکس‌ سری ایکس و سری اس از نظر میزان فروش حدود یک میلیون واحد با پلی استیشن 5 فاصله دارند. از این ادعا می‌توان نتیجه گرفت که مجموع فروش کنسول‌های جدیدی مایکروسافت حدود ۳.۵ میلیون واحد تخمین زده شده است.

البته باید توجه داشته باشید باتوجه به اینکه آمار و ارقام ارایه شده کاملا غیررسمی هستند، نمی‌توان به‌صورت دقیق به آن‌ها استنباط کرد. حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص رقابت ایکس باکس‌های جدید و پلی استیشن 5 در سال‌ها پیش‌رو را ارزیابی و پیش‌بینی کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده