// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

رزولوشن بالاتر و نرخ فریم بهتر در آپدیت جدید God of War برای پلی استیشن 5

استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا اعلام کرد که کمتر از ۲۴ ساعت دیگر آپدیت جدید بازی God of War روی پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود و قابلیت اجرا با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه را به آن اضافه می‌کند.

بر کسی پوشیده نیست که بازی God of War چه در میان منتقدان و چه در میان گیمرها طرفداران بسیار زیادی دارد. در نتیجه خیلی‌ها خوشحال می‌شوند اگر بتوانند اثر مورد بحث را با کیفیتی حتی بالاتر از قبل تجربه کنند. اصلا اگر یک آپدیت بتواند تجربه‌ی بازی God of War را از لحاظ فنی و گرافیکی فقط اندکی بالاتر ببرد، شاید تعداد قابل توجهی از بازیکنان بخواهند دوباره سفر کریتوس و آترئوس در سرزمین‌های شمال را پشت سر بگذارند.

آپدیت جدید و رایگان بازی God of War باعث می‌شود که محصول مورد بحث روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 4K پویا و فریم ریت قفل‌شده روی عدد ۶۰ اجرا کند. البته افرادی که به‌شدت به این نوع از تغییرات هم حساس هستند، می‌توانند پس از نصب آپدیت نیز وارد منو تنظیمات شوند و کاری کنند که اثر به مانند قبل اجرا شود. هرچند قطعا اکثر گیمرها مایل به تجربه بازی God of War به بهترین شکل ممکن با بالاترین رزولوشن و نرخ فریم هستند.

جالب این‌جا است که همچنان مطابق آخرین اخبار بازی رسمی اعلام‌شده، بازی God of War: Ragnarok یعنی دنباله‌ی بازی God of War برای عرضه در تاریخ نامعلومی از سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. پس شاید آپدیت جدید بتواند هم افراد بیشتری را با بازی God of War آشنا کند و هیجان بعضی از گیمرها برای دنباله‌ی اثر را افزایش دهد. راستی هر شخصی که کنسول پلی استیشن 5 را بخرد و اشتراک پلی استیشن پلاس را داشته باشد، می‌تواند بازی God of War را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی جداگانه و با همین آپدیت جدید دانلود کند. زیرا بازی God of War یکی از آثار قرارگرفته در PlayStation Plus Collection است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده