// شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

دانلود مستند Raising Kratos با زیرنویس فارسی؛ چگونه God of War دوباره متولد شد؟

مستند Raising Kratos، نمایش جذابی است از چگونگی خلق بهترین بازی سال ۲۰۱۸ از نگاه مراسم The Game Awards. اثری که سبب شد عبارت «خدای جنگ» را با لحن متفاوتی به زبان بیاوریم.

God of War

تا به امروز هیچ بازی بزرگی ساخته نشده است که در پسِ شکل‌گیری ذره‌ذره‌ی آن، انرژی‌های بسیار زیاد صرف نشده باشند. دنیای هنر هشتم، همواره پذیرای آثاری است که که از یک تا چند صد نفر، ماه‌ها و گاهی سال‌ها برای آماده‌سازی‌شان زحمت می‌کشند و شاید گیمر در انتهای کر، سرتاسر گیم‌پلی‌شان را در عرض سی ساعت به پایان ببرد. God of War به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای حاضر در جهان بازی‌های ویدیویی، با همکاری دوباره‌ی کوری بارلوگ، استودیوی سانتا مونیکا، شرکت سونی، برند پلی‌استیشن و صد البته طرفداران ابدی این مجموعه‌ی محبوب، اوایل سال گذشته تکمیل شدنِ پروسه‌ی آفرینش یکی از موفق‌ترین ریبوت‌های ویدیوگیمی دیده‌شده تا به امروز را جشن گرفت. با انتشار اثری که تعداد جوایز «بهترین بازی سال» آن حتی Red Dead Redemption 2 را هم پشت سر گذاشت. اما ماجرای سفر کریتوس و پسرش به بلندترین قله‌ی نورس، حاصل کارهای فوق‌العاده و لایق ستایش زیادی بود. زحماتی که مستند جدید، بلند و دو ساعته‌ی Raising Kratos با روایتی عالی به آن‌ها می‌پردازد و هر بازیکنی در سرتاسر دنیا، با درک‌شان بیش‌ازپیش، چرایی لایق ستایش بودنِ اثر مورد نظر را درک می‌کند. پس چه بهتر که مستند مورد بحث را درکنار یکدیگر تماشا کنیم و بهتر از قبل متوجه شویم بازی‌های دوست‌داشتنی، به چه شکل و با تحمل شدنِ چه فشاری توسط انسان‌هایی لایق احترام، در آخر این‌قدر خواستنی به نظر می‌آیند. هرچند که فارغ از تمامی موارد این‌چنین، دیدن Raising Kratos، دیدتان نسبت به مفاهیم نفهته در دل داستان‌گویی و اسطوره‌شناسی God of War را نیز بهبود می‌بخشد.

زومجی نیز به نوبه‌ی خود در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این مستند را در پنج کیفیت تصویری متفاوت، مهیای دانلود شدن توسط شما کرده است و با آماده‌سازی زیرنویس فارسی اختصاصی آن که مورد درخواست کاربران محترمش هم بود، فرصت بردنِ حداکثری‌ترین لذت و بهره‌ی ممکن از تماشای Raising Kratos را تقدیم‌تان می‌کند.God of War

دانلود مستند با رزولوشن 2K 1440P | دانلود مستند با رزولوشن 4K

دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده