نویسنده: آرمین انکشافی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال عرضه‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تا چند ماه دیگر

یک خرده‌فروشی اتریشی در وب‌سایت خود تاریخ انتشار بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ درج کرده است.

ساخته شدن نسخه‌ی دوم از بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای اولین‌بار در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ تایید شد و طرفداران از آن زمان مشتاقانه منتظر ارائه‌ی اطلاعاتی از این بازی مورد انتظار توسط نینتندو هستند. از زمان معرفی اولیه‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تاکنون غیر از نمایش یک تیزر کوتاه هیچ جزئیات و اطلاعات خاصی به‌صورت رسمی از آن به اشتراک گذاشته نشده است. اگر شما هم یکی از طرفداران نسخه‌ی اول هستید و فکر می‌کنید به این زودی‌ها اخباری از نسخه‌ی دوم نخواهید شنید، شاید به‌زودی نظرتان تغییر کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، طبق اطلاعات درز کرده از یک خرده‌فروشی اتریشی، احتمال دارد که بازه‌ی زمانی انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 مشخص شده باشد.

طبق اطلاعات فاش‌شده از Gameware که یک خرده‌فروشی اتریشی است، احتمال دارد که نسخه‌ی دوم Breath of the Wild در تاریخی بین ۱ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۰) منتشر شود. این بازه‌ی زمانی فاش‌شده برای اولین‌بار در وب‌سایت ردیت مشاهده شد. در این سایت درکنار قیمت ۶۹ یورویی پیش‌خرید بازی اشاره شده که «در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.» البته شاید ذکر این نکته بد نباشد که سه‌ماهه دوم سال مالی شرکت نینتندو از ماه ژوئن تا سپتامبر است. متاسفانه سایت Gameware جزئیات دیگری از بازی یا تاریخ دقیق عرضه‌ی Breath of the Wild 2 ارائه نداده است. به همین دلیل، بازه‌ی زمانی مذکور می‌تواند یکی از پیش‌بینی‌های معمول خرده‌فروشی‌ها برای تاریخ انتشار بازی‌های آینده باشد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

همانند همیشه نمی‌توان از صحت یا عدم صحت این دست از اطلاعات فاش‌شده مطمئن بود. بااین‌حال، صحبت‌های زیادی در اینترنت جریان دارد که به انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۱ اشاره دارند و شاید بازه‌ی زمانی اعلام‌شده توسط خرده‌فروشی اتریشی خیلی هم بی‌راه نباشد. به‌نظر می‌رسد که می‌توان به برخی از اطلاعات فاش‌شده توسط Gameware اعتماد کرد؛ چراکه آن‌ها در سال ۲۰۲۰ تاریخ انتشار جهانی بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را قبل از اعلام رسمی آن، به‌درستی در وب‌سایت‌شان درج کرده بودند. با این وجود، تا زمانی‌که نینتندو به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی دوم Breath of the Wild رونمایی کند باید منتظر ماند.

درحال‌حاضر تنها اطلاعاتی که از Breath of the Wild 2 داریم این است که نینتندو مشغول توسعه‌ی آن برای کنسول سوییچ است و هنوز هیچ بازه‌ی زمانی خاصی برای انتشار آن اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که نینتندو در ماه‌های پیش رو اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار طرفداران قرار دهد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده