نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

تیم سازنده دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild سخت مشغول ساخت بازی است

ایجی آونوما، تهیه کننده سری The Legend of Zelda، به‌تازگی اعلام کرد با وجود تلاش‌های فراوان تیم سازنده اما طرفداران برای تجربه دنباله بازی Breath of the Wild کمی بیشتر باید منتظر بمانند.

سال ۲۰۱۷ برای نینتندو و طرفداران قدیمی آن، سالی فراموش‌نشدنی به‌حساب می‌آید. در اوایل آن سال بود که این شرکت ژاپنی کنسول جدید و هیبریدی خود تحت عنوان نینتندو سوییچ را روانه بازار کرد؛ کنسولی که قرار بود شکست تلخ گذشته را از ذهن علاقه‌مندان خود پاک کند.

همزمان با عرضه سوییچ بود که نینتندو دنباله جدیدی از یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های خود را برای این کنسول منتشر کرد. بازی اکشن نقش‌آفرینی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نه‌تنها توانست در موفقیت سوییچ تاثیر فراوانی داشته باشد، بلکه جوایز زیادی از جمله بهترین بازی سال ۲۰۱۷ را نیز به‌خود اختصاص داد.

پس از گذشت بیش از سه سال از آن زمان، شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی حول دنباله این بازی منتشر می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حتی چندی پیش صداپیشگان اسپانیایی بازی از به‌اتمام رسیدن ضبط دیالوگ‌های خود در بازی Breath of the Wild 2 خبر دادند که البته به سرعت نیز تکذیب شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ایجی آونوما، تهیه کننده سری The Legend of Zelda، به‌تازگی اعلام کرد «از آنجایی که می‌خواهیم یک جهان وسیعی را خلق کنیم که طرفداران از گشت‌وگذار در آن لذت ببرند و حتی تاثیرگذارتر از نسخه اول آن باشد، تیم سازنده به‌صورت جدی و سخت مشغول تولید آن است؛ به‌همین دلیل برای ارایه اطلاعات جدیدتر، علاقه‌مندان کمی بیشتر باید منتظر بمانند.»

اگرچه اشاره‌ای به زمان معرفی و انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 نشد، اما بااین‌حال به‌نظر می‌رسد براساس صحبت‌های آونوما، حداقل در سال میلادی پیش‌رو نباید منتظر تجربه این بازی باشیم.

اگر از طرفداران دنیای سری زلدا هستید، نینتندو روز گذشته با انتشار تریلری بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity را معرفی کرد؛ اثری که قرار است سی آبان (بیست نوامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شود و درواقع به‌عنوان یک پیش‌درآمدی از بازی The Legend of Zelda: BoTW است. شما در این بازی علاوه‌بر کنترل شخصیت‌های زلدا و لینک، با چهار کاراکتر دیگر نیز همراه می‌شوید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده