نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸

جزییات کیفیت اجرای بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury روی سوییچ

در حالی که زمان زیادی تا انتشار بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury باقی نمانده، امروز جزییاتی از نرخ فریم و رزولوشن اجرایی این بازی روی سوییچ مشخص شد.

چنانچه از طرفداران آثار نینتندو به‌خصوص آقای لوله‌کش دوست‌داشتنی یعنی ماریو باشید، احتمالا اطلاع دارید که این غول ژاپنی تا کمتر از دو هفته آینده یعنی در تاریخ ۲۴ بهمن (دوازده فوریه) یک بازی انحصاری دیگر با محوریت این شخصیت به‌‌نام Super Mario 3D World + Bowser’s Fury را روانه بازار می‌کند. 

حال باتوجه به جدیدترین اخبار بازی و نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی این بازی موردانتظار، به‌تازگی اطلاعاتی از نحوه اجرا و عملکرد بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.

براساس گفته‌‌های برخی رسانه‌‌ها، بخش پایه بازی یعنی Super Mario 3D World که پیش‌‌از این نیز روی Wii U دردسترس عموم قرار گرفته بود و حالا روی سوییچ با بهبودهای فنی عرضه می‌شود، روی هر دو حالت اتصال به داک و دستی با نرخ 60 فریم برثانیه اجرا می‌شود؛ با این تفاوت که با اتصال کنسول به تلویزیون رزولوشن بازی از ۷۲۰P به ۱۰۸۰P ارتقا پیدا خواهد کرد. 

مسئله ناامیدکننده اما به عملکرد محتوای کاملا جدید بازی یعنی Bowser’s Fury برمی‌گردد. براساس ادعای موجود به‌نظر می‌رسد علاقه‌مندان در زمان تجربه این بخش روی هر دو حالت دستی و اتصال به داک کنسول، با رزولوشن ۷۲۰P مواجه خواهند بود. البته این تنها موضوع نگران‌کننده نیست؛ چراکه Bowser’s Fury روی تلویزیون همچنان با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اما در حالت دستی با ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

حال باید منتظر ماند و دید این افت عملکرد محتوای Bowser’s Fury می‌تواند به تجربه کلی بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury لطمه وارد کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده