نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۷

زامبی های Call Of Duty: Black Ops Cold War در تریلر نقشه جدید این بازی

ساعاتی پیش اکتویژن تریلر جذاب و هیجان‌انگیزی از جدیدترین نقشه بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌نام Firebase Z را منتشر کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی به‌خصوص آثار سبک شوتر اول‌شخص باشید، به احتمال بسیار زیاد حداقل برای یک بار هم که شده دنیای سری Call of Duty را تجربه کرده‌اید. این مجموعه که در سال ۲۰۰۳ توسط استودیوی اکتیویژن متولد شد، در ابتدا تمرکز اصلی خود را روی تولید آثاری با حال‌وهوای جنگ جهانی دوم معطوف کرده بود. 

اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید، احتمالا هم‌عقیده هستید که تیم توسعه رفته‌رفته با هر نسخه سعی کرده حالت‌ها و مراحل جدید و متنوعی را در ساخته خود اضافه کند. یکی از حالت‌هایی که با عرضه بازی Call of Duty: World at War در سال ۲۰۰۸ متولد شد، حالت زامبی‌محور بازی بود. 

حال براساس جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم تولید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War با انتشار تریلری از نقشه جدیدی برای این حالت پرده‌برداری کرده است. براساس ویدیوی دردسترس که در ادامه نیز می‌توانید آن را مشاهده کنید، به‌نظر می‌رسد این نقشه که به‌نام Firebase Z معرفی شده گیمرها را به جنگل‌ مملو از زامبی ویتنام می‌برد.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته جالب توجه این است که CoD: Black Ops Cold War قرار است میزبان دشمن‌های جدیدی در حالت زامبی خود باشد. علاوه‌بر این مورد برای افرادی که مدت زمان زیادی را صرف این حالت می‌کنند، تیم سازنده یک داستان ویژه‌ای را برای این بخش درنظر گرفته است. کاربران می‌توانند از تاریخ ۱۶ بهمن (چهارم فوریه) این حالت را در قالب فصل اول بازی به‌صورت رایگان تجربه کنند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در حال حاضر برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم فرصت تجربه این نسخه از سری Call of Duty را به‌دست آوده‌اید لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده