// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶

ویدیو گیم پلی جدید Nioh 2 گرافیک فوق العاده این بازی را روی PS5 نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی مرحله اول بازی Nioh 2 منتشر شده که عملکرد این بازی از نظر گرافیکی را روی پلی استیشن 5 نشان می‌دهد.

بازی Nioh Complete Edition در تاریخ ۱۷ بهمن ماه (پنج فوریه) در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این نسخه شامل بازی Nioh و Nioh 2 به‌صورت ریمستر شده با پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ برثانیه در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین کاربران کامپیوتر هم در تاریخ ذکر شده می‌توانند بازی Nioh 2 را تجربه کنند.

این در حالی است که به‌تازگی کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر مجموعه Nioh، ویدیو جدیدی را از بازی Nioh 2 منتشر کرده است. در جریان ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای منتشر شده، شاهد بخش‌هایی از مراحل اول و دو باس فایت هستیم. دراین‌میان بد نیست به نبردهای خونین بین قهرمان داستان با یوکای‌ها هم اشاره‌هایی داشته باشیم. نکته اصلی ویدیو گیم‌پلی منتشر شده، رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ برثانیه است. 

به‌عبارتی کوئی تکمو با این ویدیو بازیکنان را بیش‌ازپیش با نسخه پلی استیشن 5 بازی Nioh 2 آشنا کرده است. بازی Nioh 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه توانست بازخوردهای خوبی را از سوی کاربران و منتقدان کسب کند و مدتی پیش هم سومین و آخرین بسته الحاقی بازی در اختیار کاربران قرار گرفت. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی Nioh 2 روی پلی استیشن 5 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده