// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸

تریلر فصل هشتم Apex Legends نحوه ورود Fuse به بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر روز عرضه فصل Mayhem بازی Apex Legends منتشر شده است و شاهد ورود متفاوت و جذاب قهرمان Fuse به جهان بازی هستیم.

مدتی پیش بود که تریلر معرفی شخصیت Fuse، کاراکتر فصل هشتم Apex Legends، به‌نمایش درآمد و درجریان آن شاهد پس زمینه داستانی این شخصیت بودیم. همچنین مشخص شد که Mayhem نام فصل هشتم بازی Apex Legends است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده و ناشر ایپکس لجندز، تریلر روز عرضه فصل هشتم را هم منتشر کرده است.

در جریان تریلر سینمایی فصل هشتم بازی Apex Legends که Mayhem نام دارد، بازیکنان شخصیت فیوز را مشاهده می‌کنند که تمام افراد Kings Canyon را دور یکدیگر جمع کرده تا یک ورود با شکوه برای خود رقم بزند. متاسفانه شرایط مطابق میل فیوز پیش نمی‌رود و دوست قدیمی‌اش، یک بار دیگر مزاحم او می‌شود. 

همچنین به‌نظر می‌رسد در جریان فصل هشتم و اتفاقاتی که در تریلر روز عرضه این فصل می‌افتد، شاهد تغییراتی روی نقشه Kings Canyon خواهیم بود. دراین‌میان بد نیست به سلاح 30-30 Repeater هم اشاره‌ای داشته باشیم که یکی از سلاح‌های جدید بازی است و می‌توانید آن را در دست فیوز مشاهده کنید. 

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه فصل Mayhem را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فصل هشتم ایپکس لجندز در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (دو فوریه) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده