// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

فصل هشتم Apex Legends کاراکتر Fuse را به بازی اضافه می‌کند

فصل جدید بازی Apex Legends در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در دسترس قرار می‌گیرد و Mayhem نام فصل هشتم بازی است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) با نزدیک شدن به آخر هر فصل بازی Apex Legends، تریلر سینمایی جدیدی را از پیش زمینه داستانی کاراکتر جدید بازی منتشر می‌کند. از آن‌جایی که به دو هفته انتهایی فصل هفتم رسیده‌ایم، ریسپاون تریلر لجند جدید فصل هشتم را منتشر کرده است.

ویدیو منتشر شده که Stories from the Outlands نام دارد، شخصیت فیوز را نشان می‌دهد. فیوز نام کاراکتر جدید بازی Apex Legends است که در جریان فصل هشتم به بازی اضافه می‌شود. البته تریلر پخش شده، یک تریلر سینمایی است که پس زمینه داستانی وی را نشان می‌دهد. بااین‌حال همانند قبل، در روزهای آتی شاهد تریلر گیم‌پلی فیوز در بازی خواهیم بود.

جدا از فیوز، در فصل هشتم Apex Legends که Mayhem نامگذاری شده، شاهد اضافه شدن یک سلاح جدید به نام 30-30 Repeater هستیم که می‌توان از آن به‌عنوان یک رایفل Lever-Action یاد کرد. همچنین بتل‌پس مورد دیگری است که محتویات تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، اما هنوز جزئیات آن منتشر نشده است.

در انتها مشخص شده که Mayhem در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (دو فوریه) در اختیار کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Apex Legends قرار می‌گیرد. در ادامه هم می‌توانید تریلر سینمایی منتشر شده از معرفی شخصیت فیوز را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده