// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

بازی Ghost Recon Breakpoint را به مدت یک هفته روی کامپیوتر به رایگان بازی کنید

اپیک گیمز استور و همچنین فروشگاه Uplay بازی Ghost Recon Breakpoint را به مدت یک هفته به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Ghost Recon Breakpoint پس از عرضه در سال ۲۰۱۹ با مشکلات متعددی روبه‌رو شد. این بازی نتوانست نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و بیشتر منتقدان این بازی را به‌عنوان یک تجربه متوسط ارزیابی کردند و بیان کردند که این بازی تقریباً فاقد تمامی عناصر مهم در یک بازی ویدیویی است. بااین‌حال، این بازخورد پایان پروژه بزرگی مانند Breakpoint نبود. تیم پشتیبانی بازی از آن پس با اضافه کردن محتویات جدیدتر، تعمیرات اساسی و عمده در گیم‌پلی بازی و همچنین برخی اصلاحات بزرگ برای حل مشکلات فنی از این بازی پشتیبانی کردند.

بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون کیلومترها با وضعیت آشفته ابتدایی خود فاصله دارد و یوبیسافت فرصتی را برای بازیکنان کامپیوتر فراهم کرده است تا این بازی را در حالت فعلی خود با دسترسی به تمام محتویات پس از عرضه و بسته‌های الحاقی آن تجربه کنند. شما می‌توانید بازی Breakpoint را از همین حالا تا تاریخ ۶ بهمن ماه (۲۵ ژانویه) ازطریق اپیک گیمز استور یا Uplay به‌صورت رایگان تجربه کنید.

در بازی Breakpoint، مأموریت شما نفوذ به جزیره آرورا است که به یک پایگاه نظامی پیشرفته برای یک سازمان تروریستی تبدیل شده است و همچنین رهبر آن نیز یکی از رفقای سابق شما محسوب می‌شود. آنتاگونیست اصلی بازی که توسط جان برنتال صداگذاری شده، فرمانده گروهی به نام Wolves در آرورا است که این گروه یک پروژه آینده‌نگرانه‌ی هوش مصنوعی را از سازندگان آن به سرقت برده‌اند و از آن برای توسعه هزاران هواپیمای بدون سرنشین وحشتناک و فناوری نظامی استفاده کرده‌اند.

شما در طول بازی باید در نقشه‌ی جهان باز و پر از Wolves به‌تنهایی یا به همراه دوستان واقعی یا هوش مصنوعی خود مأموریت‌های متعددی را انجام دهید. بیشتر مأموریت‌ها در مورد نفوذ به ساختمان‌ها یا اردوگاه‌های مختلف برای اعمال خرابکاری‌ در تجهیزات دیجیتالی اصلی Wolves است. اگر می‌خواهید این بازی را با دوستان خود تجربه کنید، تاکتیک‌ها و بازی گروهی اولین اولویت در هر مأموریت بازی Ghost Recon Breakpoint محسوب می‌شود.

همه چیز به برنامه‌ی شما برای نفوذ بستگی دارد. شما می‌توانید پایگاه دشمن را به آتش بکشید و هرج‌و‌مرج ایجاد کنید یا می‌توانید در سکوت کامل به‌گونه‌ای که هیچ اثری از شما باقی نماند، مأموریت خود را انجام دهید.

بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پی سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، استادیا، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس قابل دریافت است. شایان ذکر است که یک رویداد کراس‌اور بین Rainbow Six Siege و Ghost Recon امروز در Breakpoint در جریان است که در ادامه می‌توانید تریلر آن‌ را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده