نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

انیمیشن جدید Apex Legends منشا داستانی شخصیت Pathfinder را نشان می‌دهد

انیمیشن کوتاه Fight Night داستان گذشته ی Pathfinder را در دنیای Apex Legends روایت می‌کند.

هر چند‌وقت یکبار استودیوی ریسپاون انیمیشن‌های کوتاهی را درباره‌ی شخصیت‌های Apex Games منتشر می‌کند. انیمیشن داستانی جدیدی که اخیرا از دنیای اوت‌لندز منتشر شده، Fight Night (شب مبارزه) نام دارد. فایت نایت داستان زندگی Pathfinder را قبل از تبدیل شدن به یک Apex Legend روایت می‌کند.

این ویدیوها معمولا شامل اطلاعات جدیدی از قهرمانان دنیای بازی هستند؛ که صرفا با تجربه‌ی Apex Legends به‌دست نمی‌آیند. فایت نایت هم از این قائده مستثنی نیست و نشان می‌دهد که Pathfinder قبل از اینکه به اپکس لجندز ملحق شود در رستوران کار می‌کرده است.

در ادامه می‌بینیم این شخصیت بازی بتل‌رویال محبوب، به‌دنبال یافتن هدفش در زندگی است. که درنهایت بعد از یک سری اتفاقات غیرمنتظره، درحالی که توسط Victor Maldera (کاراگاهی در جستجوی شخصیت Caustic) در حال بازجویی بود، نشانه‌هایی را از کاری که باید انجام بدهد و هدفی که برای آن ساخته ‌شده است، پیدا می‌کند. شما می‌توانید این ویدئو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اگر هنوز رویداد Holo-Day Bash بازی Apex Legends را تجربه نکرده‌اید، تا ۱۵ دی ماه این فرصت را دارید تا در آن شرکت کنید و آیتم‌های جدید و موارد دیگر را به‌دست بیاورید.

نظر شما درباره این انیمیشن و بازی Apex Legends چیست؟ آیا به شخصیت Pathfinder علاقه دارید؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع TWINFINITE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده