نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

نینتندو احتمالا درحال تولید یک نسخه جدید از سری Mario Party است

باتوجه به آگهی استخدام اخیر استودیوی NDcube، خالق سری Mario Party، شایعات مبنی‌بر احتمال عرضه یک نسخه جدید از این مجموعه برای نینتندو سوییچ قوت گرفت.

نینتندو برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت چندین مینی گیم با حال‌وهوای مختلف را در قالب اثری با نام Mario Party روانه بازار کند. همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، شخصیت‌های موجود در این سری برگرفته از کاراکترهای آشنا و مجبوب مجموعه ماریو انتخاب شده‌اند. 

اگر از کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ باشید، احتمالا آخرین نسخه از سری ماریو پارتی به‌نام Super Mario Party که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده را تجربه کرده‌اید؛ اثر سرگرم‌کننده‌ای که توانست با فروشی بالغ‌بر دوازده میلیون نسخه‌، موفقیت چشمگیری برای تیم سازنده خود نیز به ارمغان آورد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش در شبکه اجتماعی توییتر آگهی استخدام استودیوی NDcube، سازنده مجموعه Mario Party منتشر شد. این استودیوی بازی‌سازی از سال ۲۰۱۲ و با بازی Mario Party 9 همواره وظیفه ساخت این مجموعه را برعهده داشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده به‌‌دنبال جذب نیروهای مستعد و علاقه‌‌مند جهت توسعه بازی است. البته باید توجه داشته باشید که هنوز برای تجربه جدیدترین نسخه از مجموعه Mario Party راه درازی در پیش است و استودیوی NDcube تازه به ‌دنبال تکمیل تیم تولید خود است.

باتوجه به نظرات گیمرها و منتقدین مبنی‌بر اینکه بازی Super Mario Party درواقع یک اثر شایسته نام این مجموعه تلقی می‌شود، علاقه‌مندان بسیار امیدوار هستند تا نینتندو و تیم سازنده باز هم بتوانند یک نسخه مفرح و موفق دیگری را نیز روانه بازار کنند. 

اگر شما هم از طرفداران سری Mario Party هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در خصوص نسخه پیش‌رو را با ما نیز به اشتراک بگذارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده