// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

اسکین‌های DOOM بیست‌ و ‌سوم دی‌ماه به بازی Fall Guys اضافه می‌شوند

اسکین شخصیت اصلی بازی‌های DOOM همراه‌با اسکین دو هیولای این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۳ دی‌ماه به بازی Fall Guys اضافه شوند.

استودیوهای Mediatonic و Devolver Digital به‌تازگی اعلام کرده‌اند که اسکین‌هایی مشابه شخصیت اصلی و هیولاهای مجموعه بازی‌های DOOM در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) به بازی Fall Guys: Ultimate Knockout اضافه خواهند شد. افزوده شدن اسکین شخصیت اصلی بازی یعنی The DOOM Slayer برای اولین‌بار در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر) اعلام شده بود. حالا مشخص شده که به‌جز اسکین شخصیت اصلی، دو اسکین دیگر نیز قرار است به فال گایز اضافه شوند که یکی از آن‌ها براساس یکی از هیولاهای معروف این مجموعه به نام Cacodemon طراحی شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی اسکین‌های DOOM را برای بازی فال گایز در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout درحال‌حاضر در میانه‌ی فصل سوم‌اش به‌سر می‌برد. در این فصل هفت مرحله‌ی تازه با تم زمستانی و همچنین بیش از ۳۰ اسکین جدید به بازی اضافه شده است. اسکین‌های مذکور شامل Snowman (آدم‌برفی)، Reindeer (گوزن شمالی)، Penguin (پنگوئن) و اسکین‌هایی طلایی می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، بهبودهایی نیز در بازی صورت گرفته است که باعث شده بازیکنان راحت‌تر به تاج مرحله‌ی آخر دست پیدا کنند.

فصل سوم بازی فال گایز از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) شروع شده و هنوز مشخص نیست که آیا استودیوی مدیاتونیک قرار است محتوای بیشتری به بازی اضافه کند یا خیر. بازی فال گایز درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. همچنین درصورت تمایل می‌توانید نقد بازی را به قلم محمد‌حسین جعفریان از اینجا مطالعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده