نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تبلیغ لایو اکشن بازی Fall Guys با حال‌وهوای کریسمس

دیوالور دیجیتال به‌عنوان ناشر بازی محبوب Fall Guys به‌تازگی ویدیوی لایو اکشن تبلیغاتی جدیدی از ساخته خود با حال‌وهوای روزهای کریسمس منتشر کرد.

در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) یک بازی جدید و البته متفاوتی را معرفی کرد. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) نیز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout است. گیمر در این بازی بتل رویال چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و به خط پایان برسد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده به‌مناسبت نزدیک‌ شدن به روزهای کریسمس، ویدیوی لایو اکشن تبلیغاتی جدیدی از ساخته خود منتشر کرد. این ویدیوی جذاب حال‌وهوای منزل یک خانواده‌ای را نشان می‌دهد که در تکاپوی آماده شدن برای این روز خاص هستند. دراین‌میان ویدیو با بیدار شدن کاراکتر بامزه و دوست‌‌داشتنی فال گایز شروع می‌شود. زمانیکه چند تن از اعضای خانواده سخت مشغول تزیین کردن درخت کریسمس خود هستند، تاج معروف بازی Fall Guys: Ultimate Knockout روی درخت توجه این کاراکتر صورتی رنگ را به‌خود جلب می‌کند. در انتهای ویدیو نیز شاهد دور هم جمع شدن کل اعضای خانواده درحال تجربه بازی Fall Guys هستیم. در ادامه شما را به تماشای این لایو اکشن جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این بازی به‌لطف محیط و گیم‌پلی نوآورانه و جدید خود توانست به‌ محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند؛ به‌طوریکه طبق آخرین آمار و ارقام منتشر شده، فروش بازی Fall Guys تنها روی پی سی از مرز ۱۱ میلیون نسخه عبور و پس از Overwatch بزرگ‌ترین عرضه روی این پلتفرم را تجربه کرده است

در حال حاضر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها برای کاربران پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده