// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

پلی‌ لیست های COD: Black Ops Cold War از این پس پنجشنبه‌ها به‌روزرسانی می‌شود

Treyarch به‌تازگی اعلام کرده که پلی‌لیست‌های چندنفره Call of Duty: Black Ops Cold War از این به بعد به‌جای سه‌شنبه‌ها، روزهای پنج‌شنبه به‌روزرسانی می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Treyarch به‌تازگی در توییتر خود اعلام که از این به بعد قصد دارد تا اعلان‌های به‎‌روزرسانی پلی‌لیست‌های (Playlists) حالت‌های چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را به روزهای پنج‌شنبه منتقل کند. پلی‌‌لیست‌ بعدی نیز قرار است فردا پنج‌شنبه ۷ ژانویه (۱۸ دی) به‌روزرسانی شود.

به‌روزرسانی پلی‌لیست‌‌های بازی‌های اخیر کال آو دیوتی، به‌طور خاص Modern Warfare و Warzone، تقریبا به‌صورت همزمان در طول سال و در روزهای سه‌شنبه انجام می‎‌شده است. حال از این به بعد، تغییر و به‌روزرسانی پلی‌لیست‌‌ها به روزهای پنج‌شنبه منتقل می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، به‌روزرسانی بعدی پلی‌لیست‌‌های مولتی‌پلیر بلک آپس کلد وار فردا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که شامل حالت‌های Raid and Crossroads 24/7 ،Gunfight Blueprints و Dirty Bomb Duos می‌شود.

استودیوی تری‌آرک این خبر را درحال‌حاضر فقط برای Black Ops Cold War اعلام کرده است. با‌این‌حال، احتمال دارد که تغییر در روزهای به‌روزرسانی پلی‌لیست‌‌ها، شامل حال Call of Duty: Warzone نیز بشود. همچنین با اینکه قرار است پلی‌‌لیست‌ تازه‌ای در پنج‌شنبه‌ی این هفته منتشر شود، ولی چند پلی‌‌لیست‌ درحال‌حاضر در بلک آپس کلد وار وجود دارند که هنوز در جریان هستند. این پلی‌‌لیست‌‌ها شامل Nuketown 24/7 ،Prop Hunt و حالت Face Off در نقشه‌های Gunfight می‌شود. علاوه برDirty Bomb Duos، حالت Fireteam: Dirt Bomb نیز قرار است در بازی باقی بماند.

به Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone به‌تازگی یک اپراتور جدید به نام Wyatt "Bulldozer" Jomes اضافه شده که با خود یک پتک بسیار بزرگ حمل می‌کند. روی کلگی این پتک نوشته شده Knock Knock (تق تق) که به‌نوعی به این معنی است که دشمنانش را با وارد کردن ضربه‌های سنگین به سرشان کور می‌کند. همچنین حالا اسلحه‌های بلک آپس کلد وار در قالب فصل اول در وارزون ادغام شده‌اند و این موضوع باعث شده سلاح DMR 14 در وارزون بیش از حد قدرتمند شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده