// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۲

تصویر فاش شده COD: Black Ops Cold War احتمال آمدن سلاحی قدرتمند را به بازی قوت می‌بخشد

تصویری که به‌تازگی از Call of Duty: Black Ops Cols War فاش شده، خبر از اضافه شدن احتمالی سلاح آتش‌افکن را به بازی می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی تصویری از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به بیرون درز کرده که ممکن است برای بیشتر بازیکنان مجموعه‌ی کال آو دیوتی کمی غیر منتظره باشد. Activision و Treyarch زمانی‌که در به‌صورت رسمی درحال بازاریابی برای محتوای فصل اول این بازی بوده‌اند، از Scorestreak جنجالی و جدیدی، به‌صورت عمدی یا غیرعمدی، پرده برداشتند که احتمالا قرار است به‌زودی به بازی اضافه شود (Scorestreak: سلاح‌هایی خاص، مانند پهپاد‌های مسلح یا آتش‌بار توپخانه، که در بازی‌های اخیر کال آو دیوتی پس از رسیدن به امتیاز مشخصی در هر مچ برای بازیکن قابل استفاده می‌شود و با آن‌ها می‌توان حملات قدرتمندی علیه نیروی‌های دشمن ترتیب داد که اگر حملات موفقیت‌آمیز باشند، منجر به کسب امتیاز‌های پی‌درپی و بسیار بالایی برای بازیکن مذکور می‌شود).

به‌طور خاص، در اسکرین‌شاتی که به بیرون درز کرده، شاهد هستیم که یکی از شخصیت‌های بازی درحال استفاده از یک آتش‌افکن است. چنین سلاحی درحال‌حاضر در بازی وجود ندارد و هچمنین سازندگان نیز فعلا به‌صورت رسمی اضافه شدن آن به بلک آپس کلد وار را تایید نکرده‌اند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد داده‌کاو‌هایی که چندوقت پیش فایل‌های بازی را زیرورو کرده‎‌ بودند، توانستند تصویر مذکور را پیدا کنند.

تصویر فاش شده از آتش افکن در بازی COD: Black Ops Cold War

درحال‌‌حاضر نه اکتیویژن و نه تری‌آرک هیچ‌کدام به‌صورت رسمی نظری درباره‌ی اسکرین‌شات مورد اشاره و واکنش‌هایی که در جامعه‌ی کاربری کال آو دیوتی برانگیخته، ارائه نداده‌اند. همچنین این احتمال وجود دارند که آن‌ها فعلا تا مدتی دراین‌خصوص اظهارنظر نکنند. به‌علاوه، لازم به ذکر است که معلوم نیست آیا اگر آتش‌افکنی به بازی اضافه شود، قرار است یک Scorestreak باشد یا یک سلاح مجزا و قابل استفاده در تمام مدت هر مچ. بااین‌حال، طبق داده‌کاوی اخیری که پیش‌تر به آن اشاره شد، به‌نظر می‌رسد احتمال اینکه آتش‌افکن، یکی از سلاح‌های جدیدِ حملات Scorestreak باشد قوی‌تر است.

با انتشار این تصویر، کم‌و‌بیش می‌توانیم مطمئن باشیم که سلاح آتش‌افکن بالاخره به بلک آپس کلد وار اضافه خواهد شد؛ با این وجود، نمی‌دانیم چه‌ زمانی ممکن است این اتفاق بیفتد. باتوجه‌به اینکه این سلاح در اسکرین‌شات‌ رسمی بازی دیده شده است، می‌توانیم امیدوار باشیم که زودتر به بازی اضافه شود. همچنین باتوجه‌به نحوه‌ی استفاده‌ی بحث‌برانگیز بسیاری از بازیکنان نسخه‌های قدیمی‌تر کال آو دیوتی از سلاح آتش‌افکن در مچ‌ها، خیلی از بازیکنان از بازگشت احتمالی آن به بلک آپس کلد وار شوکه شده و جا خورده‌اند.

Call of Duty: Black Ops Cold War درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تصویر چیست؟ آیا با اضافه شدن آتش افکن به بلک آپس کلد وار موافق‌اید یا مخالف؟ درصورت تمایل، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده