// سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

جرد ناندین، کازپلیر World of Warcraft بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

جرد ناندین، کازپلیر شخصیت جنکینز از اپیزود World of Warcraft سریال ساوث پارک و یکی از چهره‌های شناخته شده میان طرفداران بازی‌های Blizzard به‌تازگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

طبق جدیدترین اخبار مرتبط به دنیای بازی، جرد ناندین، یکی از مشهورترین کازپلیرها (Cosplayer) میان طرفداران بازی‌های Blizzard که در اپیزود World of Warcraft سریال انیمیشنی South Park نقش جنکینز را ایفا کرده بود، از دنیا رفت. در روزهای آخر ماه دسامبر ۲۰۲۰، ناندین به بیمارستان منتقل شد و پس از مدت کوتاهی تست کرونا او مثبت شد. در تمام چند هفته‌ای که ناندین در بیمارستان بستری بود، وضعیت سلامتی خود را با طرفدارانش به اشتراک می‌گذاشت تا اینکه به‌تازگی چند نفر از دوستان صمیمی او به‌همراه میشل مارو، مجری مراسم BlizzCon خبر دادند که او فوت شده است.

ناندین پس از اینکه در مسابقه‌ی کازپلی بلیزکان سال ۲۰۱۳ در نقش کارکتر جنکینز از سریال سوث پارک شرکت کرد، درمیان جامعه‌ی بازیکنان ورلد آو وارکرفت به شهرت رسید. در اپیزود World of Warcraft سوث پارک، شخصیت‌های اصلی سریال باید با یک بازیکن حرفه‌ای WoW به نام جنکینز مبارزه کنند. ناندین تعهد خارق‌العاده‌ای به هنر کازپلی داشت و به همین دلیل موهای قسمت وسط سر خود را می‌تراشید. او همچنین همه‌جا با خود یک کامپیوتر دسکتاپ روی یک میز متحرک، حمل می‌کرد. همین ویژگی‌ها بود که او را به چهره‌ای جالب در اینترنت تبدیل کرده بود.

او در طول دوران فعالیت‌اش در انواع و اقسام مراسم‌های کمیک و گیمینگ در قالب شخصیت جنکینز ظاهر شد. ناندین از توجه‌ای که مردم به او داشتند برای تاکید روی این موضوع استفاده می‌کرد که هرشخص باید دید مثبتی درباره‌ی اندام خود داشته باشد. او همچنین در مستندی که خود بلیزارد در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، حضور داشت و درباره‌ی تاثیر مثبتی که ورلد آو وارکرفت روی زندگی‌اش داشته صحبت کرد.

در توییتر نیز کاربران طرفدار او با به اشتراک‌گذاری عکس‌های خود با یک فلش USB نسبت به ناندین ادای احترام می‌کنند. فلش‌های یو‌اس‌بی درواقع ارجاعی است به شمشیر هزار حقیقت (The Sword of Thousand Truths) در اپیزود وارکرفت سوث پارک. جنکینز در این اپیزود بالاخره توسط این شمشیر افسانه‌ایِ درون بازی که روی یک حافظه‌ی یو‌اس‌بی پیدا شده بود، شکست می‌خورد.

حساب رسمی World of Warcraft در توییتر نیز به ناندین ادای احترام کرده است. برخی بازیکنان نیز از بلیزارد می‌خواند یک یادبود در خود بازی برای ناندین بسازند. نام بسیاری از بازیکنان شناخته شده‌ی WoW مانند Byron 'Reckful' Bernstein پس مرگ‌شان، روی برخی NPCهای بازی گذاشته شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده