نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۶

بخش Year in Review نینتندو آماری از عملکرد شما روی سوییچ در سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد

نینتندو امسال هم همانند سال‌های گذشته قابلیتی به‌نام Year in Review را در اختیار کاربران سوییچ قرار داده تا آن‌ها بتوانند عملکرد خود و زمان تجربه بازی روی این کنسول را مشاهده کنند.

سال ۲۰۲۰ میلادی نیز با تمام کم‌وکاستی‌هایش روبه‌اتمام است؛ سالی که در ذهن اکثر مردم جهان عجیب و فراموش‌نشدنی تلقی می‌شود. در صنعت بازی‌های ویدیویی بازی‌سازها و فعالان آن مانند سایر حوزه‌‌های سرگرمی به‌مناسبت نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی با ارایه آمار و ارقام مختلفی سال ۲۰۲۰ را به‌نوعی مرور کوتاهی کرده‌اند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو همانند سال گذشته به‌کمک صفحه جدیدی تحت عنوان Year in Review در وبسایت خود، آمار و ارقام جالبی از عملکرد هر کاربر طی سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد. شما درصورتیکه طی یک سال گذشته از کنسول سوییچ استفاده کرده باشید، به کمک این روش می‌توانید میزان زمان اختصاص داده شده به هر بازی را به‌طور دقیق مشاهده کنید.

برای بهره بردن از این ویژگی تنها کافی است در وبسایت نینتندو وارد اکانت شخصی خود شوید، سپس نینتندو صفحه مخصوص هر کاربر را که شامل اطلاعاتی از بازی‌هایی که طی دوازده ماه گذشته تجربه کرده‌ است، نشان می‌دهد.

اطلاعات کاربران نینتندو سوییچ در سال 2020 میلادی

قابلیت Year in Review علاوه‌بر اینکه مدت زمان کلی استفاده از کنسول را به شما نشان می‌دهد، این میزان را با سال ۲۰۱۹ نیز مقایسه می‌کند. همان‌طور که اشاره شد نینتندو امسال نیز سعی کرده اطلاعات و جزییات کاملی را به مخاطبان خود ارایه دهد؛ چراکه کاربران در بخشی از صفحه مربوطه خود می‌توانند تعداد بازی‌هایی که انجام داده‌اند و همچنین میزان استفاده از سوییچ به‌صورت مجزا در هر ماه را مشاهده کنند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سونی و مایکروسافت نیز همانند نینتندو پایان هرسال با ویژگی Year in Review سعی می‌کنند عملکرد یک سال گذشته کاربران خود را منتشر کنند. البته باید توجه داشته باشید که این دو شرکت کمی دیرتر از نینتندو این اطلاعات و جزییات را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

اگر شما هم از کاربران کنسول نینتندو سوییچ هستید، لطفا به کمک Year in Review با ما به اشتراک بگذارید که کدام یک از بازی‌ها توانسته‌اند لحظات بیشتری از سال ۲۰۲۰ میلادی شما را پر کنند؟ 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده