نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳

اطلاعات جدیدی از بازی Hollow Knight: Silksong به‌زودی منتشر می‌شود

شماره بعدی مجله Edge قرار است اطلاعات جدیدی را از دنباله بازی محبوب و مترویدوینیای Hollow Knight در اختیار طرفداران قرار دهد.

تقریبا دو سال پیش بود که Team Cherry، استودیوی توسعه‌دهنده‌ی بازی Hollow Knight، اعلام کرد Hollow Knight: Silksong به‌عنوان بسته‌ی الحاقی به بازی قبلی اضافه نمی‌شود؛ بلکه در قالب یک بازی کامل و دنباله‌ی بازی قبلی توسعه می‌یابد. با اینکه در دو سال گذشته جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده است ولی انتظارات زیادی برای تجربه‌ی آن وجود دارد. این تیم بازیسازی اعلام کرده است اطلاعات جدیدی را از این بازی در ماه ژانویه (دی-بهمن ماه) منتشر می‌کند.

ماه بعد قرار است بازی Hollow Knight: Silksong روی کاور مجله‌ی EDGE قرار بگیرد. جین سیمپکینز، ویراستار مجله‌ی EDGE، در توییتر خود دراینباره توضیحاتی را ارائه کرده است. طبق گفته وی بعد از ساعت‌ها مصاحبه با توسعه‌دهندگان این بازی موردانتظار، ماه بعد علاوه‌بر طرح‌های هنری، اطلاعات زیادی از بازی شامل اسکرین‌شات‌ها و یک دموی جدید منتشر خواهد شد.

بااینکه هنوز مشخص نیست جزئیاتی درباره‌ی تاریخ انتشار بازی اعلام شود ولی این اتفاق بعید به‌نظر می‌رسد. با این‌حال می‌توان انتظار داشت بخشی از گیم‌پلی بازی رونمایی شود.

بازی hollow knight skilsong

بازی Hollow Knight با فروش بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نسخه، تجربه‌ی موفقی برای این استودیو به‌حساب می‌آید و باید دید Hollow Knight: Silksong به‌عنوان دنباله‌ی این مجموعه می‌تواند رکودهای قبلی را بشکند یا نه. در حال‌حاضر بازی Hollow Knight: Silksong برای انتشار روی PC، نینتندو، مک و لینوکس توسعه می‌یابد.

جین سیمپکینز در توییت خود گفته است:

«Team Cherry قرار است اسکرین‌شات‌ها و یک دموی جدید را از بازی ارائه کند. بااینکه به‌شدت درحال کار کردن روی بازی هستند ولی وقت زیادی اختصاص دادند و ساعت‌ها باهم مصاحبه کردیم چون می‌دانند طرفداران صبورانه منتظر جزئیات بازی هستند. ما حداکثر سعی خود را کردیم تا چیزی لو نرود و غافلگیر‌کننده باقی بماند.»

به نظر شما این بازی می‌تواند موفقیت‌های نسخه قبل را تکرار کند؟ آیا برای تجربه‌ی بازی هیجان‌زده هستید؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما به اشتراک بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده