// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

آپدیت تازه Assassin’s Creed Valhalla بوستر XP را برای خرید به بازی اضافه می‌کند

یوبیسافت همراه جدیدترین آپدیت Assassin’s Creed Valhalla، بوسترهای XP به بازی اضافه کرده که کاربران با پرداخت پول واقعی می‌توانند آن‌ها را خریداری و سریع‌تر در بازی پیشرفت کنند.

یوبیسافت مدتی است که خریدهای درون‌برنامه‌ای را در قالب XP Booster به بازی‌هایش اضافه کرده که بازیکنان درصورت تمایل می‌توانند آن‌ها را با پول واقعی خریداری کنند. بازی‌های Assassin’s Creed Odyssey و Ghost Recon Breakpoint دو مثال بارز برای استفاده‌ی یوبیسافت از بوسترهای XP هستند. با اینکه Assassin’s Creed Valhalla چندوقت پیش عرضه شد، اما یوبیسافت تا به امروز گزینه‌ی خرید بوستر XP را برای آن درنظر نگرفته بود. بااین‌حال، با انتشار جدیدترین به‌روزرسانی برای بازی، به‌نظر می‌رسد که این گزینه نیز به بازی اضافه شده است.

وب‌سایت گیم‌ اینفرمر به‌تازگی متوجه شده که حالا کاربران قادر هستند تا در ازای پرداخت ۱۰۰۰ هلیکس کردیت (معادل ۱۰ دلار) از فروشگاه درون بازی، بوستر XP خریداری کنند که با استفاده از آن می‌توان ۵۰ درصد امتیاز XP بیشتری را با انجام مأموریت‌ها کسب کرد. لازم به ذکر است که این بوستر روی تمام فایل‌های ذخیره‌ی بازی فعال خواهد شد. هچنین بازیکنان با پرداخت ۱۵۰۰ هلیکس کردیت (معادل ۱۵ دلار) می‌توانند بوستری خریداری کنند که نه‌تنها امتیاز XP، بلکه کسب پول درون بازی را به میزان ۵۰ درصد افزایش می‌دهد.

یوبیسافت اخیرا در بیانیه‌ای اظهار کرده که به این دلیل این گزینه را به اساسینز کرید والهالا اضافه کرده تا بازیکنان قادر باشد پیشرفت خود را در بازی سرعت بخشند، چراکه به‌زودی قرار است محتوای پس از عرضه‌ی بازی دردسترس آن‌ها قرار بگیرد. کاربرانی که تمایل ندارند یا نمی‌توانند با انجام تمام مأموریت‌ها و کسب تمام آیتم‌های بازی لول خود را تا سطح قابل قبولی ارتقا دهند، با خرید این بوسترها به‌سرعت در بازی پیشرفت می‌کنند و می‌توانند از محتوای جدید بازی نیز لذت ببرند.

اضافه شدن امکان خرید XP Booster با پول واقعی در Assassin

یکی از نمایندگان یوبیسافت دراین‌باره توضیح می‌دهد: «چونکه به‌زودی قصد داریم محتوای پس از عرضه‌ بازی را منتشر کنیم، می‌خواستیم گزینه‌های بیشتری پیش روی بازیکنان برای پیشرفت و ارتقا قرار دهیم. بوسترها به بازیکنانی که وقت کافی برای گشت‌و‌گذار در محیط بازی و انجام تمام مأموریت‌های Assassin’s Creed Valhalla ندارند، این امکان را فراهم می‌کند تا با سرعت بخشیدن به پیشرفت‌شان در بازی بتوانند به بهترین تجهیزات و آیتم‌ها دست پیدا کنند. این دست از بازیکنان برای مثال می‌توانند نقشه‌ای را با پول واقعی خریداری کنند که در آن محل تمام مکان‌های مهم و جالب‌توجه در جهان بازی مشخص شده است. البته آن‌ها با اینکه می‌توانند چنین نقشه‌ای را در اختیار داشته باشند، ولی برای کسب جوایز و آیتم‌ها هنوز باید به آن مکان‌ها سر بزنند و مأموریت‌های آن‌ها را انجام دهند.»

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا دردسترس است. محمد صادق تواضعی در نقد و بررسی زومجی از اساسینز کرید والهالا، نمره‌ی نسبتا خوب ۷.۵ را به آن داده است. او در جمع‌بندی خود می‌نویسد: «درست زمانی‌که مخاطبان انتظار داشتند که Assassin’s Creed نسل هشتم را با یک نسخه موفق پشت سر بگذارد، همه چیز برعکس شد و Assassin’s Creed: Valhalla آن چیزی نیست که کاربران منتظر آن بودند. داستان‌سرایی بازی جذابیت بالایی دارد و در انتها شاهد یک پایان بندی غافل‌گیر کننده هستیم. ازطرفی روایت داستانی شخصیت‌ها مورد دیگری است که بازیکن را درگیر می‌کند. جدا از داستان و همچنین گیم‌پلی که یکی دیگر از بخش‌های مثبت والهالا به حساب می‌آید، این بازی از نظر فنی توده‌ای بزرگ از مشکلات مختلف است. ازاین‌رو تجربه Assassin’s Creed: Valhalla در اکثر اوقات همانند یک عذاب بسیار بزرگ است که اصلا قرار نیست شما را تنها بگذارد و در گوشه و کنار بازی به دفعات بسیار متعددی این مشکلات را مشاهده می‌کنید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده