نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۰

خالق مجموعه Resident Evil ممکن است یک بازی دیگر را کارگردانی کند

شینجی میکامی در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که در صورت تطبیق کامل یک ایده‌ی جدید با دیدگاه‌های او ممکن است مسئولیت کارگردانی یک پروژه دیگر را نیز در نظر بگیرد.

شینجی میکامی، سازنده مجموعه بازی‌های ترسناک Resident Evil در مصاحبه جدید خود با وبسایت ورایتی در مورد میزان نقشی که در ساخت بازی Ghostwire: Tokyo داشته توضیح داده است. میکامی که به‌عنوان تهیه‌کننده این پروژه در استودیوی تنگو گیم‌ ورکز (Tango Gameworks) حضور دارد، نقش خود را در خلق دنیای این بازی چندان پررنگ نمی‌داند. درواقع کنجی کیمورا، کارگردان این بازی به همراه ایکومی ناکامورا «کارگردان خلاق» پروژه از ابتدا مسئولیت شکل دادن به ساختار این بازی را برعهده داشتند که البته ناکامورا حدود یک سال پیش به‌دلیل مسائل خانوادگی تصمیم به ترک پروژه گرفت. حالا ورایتی از احتمال برجسته‌تر شدن نقش میکامی بعد از جدایی ناکامورا سؤال کرده که ظاهراً شرایط اینگونه نبوده است.

میکامی در اینباره اظهار داشته که بیشترِ مسئولیت‌های پروژهGhostwire: Tokyo را به کیمورا و تیم توسعه‌دهندگان او واگذار کرده و خود تنها در مواقع ایجاد مشکلات ورود می‌کند. لذا به‌نظر می‌رسد که نقش میکامی در این بازی بیشتر جنبه نظارتی داشته و این همان هدف Tango Gameworks از حضور او در پروژه بوده است.

شینجی میکامی سازنده بازی‌های رزیدنت اویل

در ادامه از میکامی درباره احتمال حضور مجدد او در نقش کارگردانی یک بازی جدید سؤال شده که ظاهراً این اتفاق شانس به حقیقت پیوستن را دارد. میکامی قبلاً اعلام کرده که بازی The Evil Within در سال ۲۰۱۴ آخرین پروژه‌ای است که مسئولیت کامل کارگردانی آن را برعهده می‌گیرد؛ اما به‌نظر می‌رسد که اگر یک پروژه دیگر «کاملاً با ایده‌ها و دیدگاه‌های او منطبق باشد»، ممکن است حضور در یک بازی دیگر را نیز در نظر بگیرد:

«اگر این شانس را داشته باشم که یک بازی را از ابتدا تا انتها با دیدگاه خودم بسازم، علاقه دارم دوباره وظیفه کارگردانی یک بازی را برعهده بگیرم. درواقع این اثر می‌تواند آخرین پروژه‌ی بزرگ من در جایگاه یک کارگردان بازی باشد. فکر می‌کنم چنین اثری بیشتر می‌تواند لقب «آخرین بازی ساخته شده من» را با خود داشته باشد.»

براساس گزارش ورایتی، پروژه The Evil Within ابتدا به‌عنوان یک نسخه آزمایشی با نام «Noah» آغاز شده بود که البته تفاوت‌های قابل توجهی با بازی نهایی داشت. میکامی اظهار داشته که شانس ساخت مجدد ایده‌ی Noah می‌تواند او را برای بازگشت مجدد ترغیب کند.

بازی Ghostwire: Tokyo در سال ۲۰۲۱ برای پی سی و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما درباره بازگشت میکامی به عرصه بازی‌سازی چیست؟ از او اکثراً به‌عنوان پدرخوانده بازی‌های ترسناک یاد می‌شود. البته که این لقب کاملاً برازنده‌ی فردی مانند میکامی است، هرچه نباشد او خالق مجموعه بازی‌های پرطرفدار Resident Evil است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده