نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۵

صدرنشینی بازی Among Us در جدول فروش eShop نینتندو سوییچ

بازی Among Us تنها بعد از گذشت یک روز از عرضه روی نینتندو سوییچ موفق شد تا به صدر جدول فروش eShop صعود کند.

با اینکه عرضه بازی Among Us به سال ۲۰۱۸ بر می‌گردد، اما محبویبت و همه گیری ناگهانی آن در چند ماه گذشته باعث شده است تا انتشار آن برای پلتفرم‌های مختلف، آن هم بعد از گذشت چند سال، اتفاق چندان تعجب آوری نباشد. بازی Among Us پس از عرضه در پلتفرم‌های موبایل و پی سی، به‌طور غافلگیر کننده‌ای برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شد و تنها بعد از گذشت یک روز توانست، به یکی از پُر فروش‌ترین بازی‌های کنسول Nintendo Switch تبدیل شود.طبق گفته‌ی InnerSloth استودیو سازنده‌ی بازی امانگ آس در حال حاضر در صدر جدول فروش در فروشگاه اینترنتی eShop نینتندو سوییچ قرار دارد و از بازی‌های پر طرفدار و محبوبی مانند Mario Kart 8 Deluxe و The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز پیشی گرفته است.

باتوجه‌به محبوبیت و موفقیت‌های بازی در چند ماه گذشته، چندان دور از انتظار نبود که پس از عرضه‌ی آن برای Nintendo Nintendo شاهد دست‌یابی بازی به صدر جدول فروشگاه اینترنتی eShop هم باشیم. بااین‌حال سرعت بالای فروش Among Us در فروشگاه اینترنتی eShop نینتندو سوییچ، آن ‌هم در چنین بازه‌ی زمانی کوتاهی می‌تواند یک دست آورد مهم برای بازی محسوب شود. البته بد نیست که اشاره‌ای کنیم به قیمت ۵ دلاری Among Us که در مقایسه با دیگر بازی‌های محبوب، شرایط به نسبت راحت‌تری را برای خریداران خود فراهم می‌کند.

همینطور اگر اخبار مربوط‌به مراسم The Game Awards 2020 را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که بازی Among Us موفق شد است تا دو جایزه‌ی بهترین بازی چند نفره و بهترین بازی موبایل را کسب کند. همچنین در طی مراسم اینراسلاث (InnerSloth) استودیو توسعه‌دهنده‌ی بازی Among Us از نقشه‌ی تازه‌ای به نام «The Airship» برای بازی پرده برداشت و آن را برای عرضه در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.

بازی Among Us با قیمت ۵ دلار برای پی سی و نینتندو سوییچ عرضه شده و به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون نیز در دسترس است. همچنین لازم به ذکر است که بازی از امروز ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) به فهرست بازی‌های ایکس باکس گیم پس PC نیز اضافه می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده