// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

Kojima Productions سالگرد پنج سالگی تاسیس خود را با رونمایی از لباسی با تم استودیو جشن گرفت

هیدئو کوجیما برای جشن گرفتن سالگرد پنج سالگی تأسیس استودیوی Kojima Productions، دو ویدیو برای تشکر از طرفداران و آکادمی بفتا به اشتراک گذاشته است. همچنین از یک سویشرت و کتانی با تم لودنز رونمایی کرد.

خیلی از طرفداران هیدئو کوجیما و بازی‌هایش امیدوار بودند که در سالگرد پنج سالگی استودیو Kojima Productions، خبری از پروژه‌ی بازی‌سازی بعدی آن‌ها بشنوند که البته این اتفاق نیفتاد. چند وقت پیش خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه هیدئو کوجیما و تیم او در حال ساخت یک بازی جدید هستند و برای توسعه‌ی آن به‌دنبال با استعدادترین افراد در صنعت ویدیو گیم می‌گردند تا در استودیوی توکیو آن‌ها روی ساخت اثر مورد اشاره کار کنند. با اینکه دیروز اعلام شد که استودیوی کوجیما پروداکشنز قصد دارد اخبار هیجان‌انگیزی را در امروز، سالگرد پنج سالگی تأسیس استودیو، با طرفداران به اشتراک بگذارد، اما به‌نظر می‌رسد که هواداران باید کمی بیشتر برای شنیدن خبری از پروژه‌ی جدید آن‌ها منتظر بمانند. در ویدیوی زیر هیدئو کوجیما به‌مناسب سالگرد پنج سالگی تأسیس کوجیما پروداکشنز از طرفداران تشکر می‌کند:

دانلود ویدیو از آپارات

از طرفی اما یک وال‌پیپر رایگان (تصویر تیتر) با حضور نماد استودیوی کوجیما پروداکشنز یعنی Ludens فضانورد دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت که درصورت تمایل می‌توانید با مراجعه به این لینک آن را دریافت کنید. همچنین از یوجی شینکاوا، از هنرمندان استودیو، فایل پی‌دی‌اف‌ای در وب‌سایت استودیو منتشر شده که در آن او درباره‌ی افکار و الهامات خود در زمان خلق و طراحی لودنز صحبت می‌کند. این فایل جذاب را را می‌توانید از این لینک دریافت کنید. درکنار این موارد، لباسی نیز با تم کوجیما پروداکشنر برای فروش دردسترس طرفداران قرار گرفته است.

حساب توییتری کوجیما پروداکشنز در پاسخ به توییت یکی از کاربران می‌نویسد: «تمام ویدیوها و مطالبی که قصد داشته‌ایم در این روز منتشر کنیم، تماما در جهت جشن گرفتن سالگرد تأسیس استودیو‌مان بوده است. از همه‌ی شما بابت پنج سال حمایتی که از ما کرده‌اید، تشکر می‌کنیم.» با اینکه طرفداران فعلا موفق نشدند نگاهی گذرا به بازی جدید هیدئو کوجیما بیندازند، اما در عوض، او ویدیویی از خود به اشتراک گذاشته که در آن از آکادمی فیلم BAFTA و جایزه‌‌ای که به او داده‌اند قدردانی می‌کند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یکی از کالاهای کوجیما پروداکشنز به‌مناسبت جشن سالگرد تأسیس، هودی‌ها و سویشرت‌هایی است که روی آن‌ها با طرح هنری سوزن‌دوزی شده جالبی از لوگو استودیو مزین شده است. همچنین هیدئو کوجیما در حساب توییتری شخصی خود تصاویری از کتانی‌هایی دست‌ساز و منحصر‌به‌فرد به اشترک گذاشته که یکی از کارمندان خوش‌ذوق کوجیما پروداکشنز بابت سالگرد پنج سالگی استودیو به او اهدا کرده است. روی این کتانی زیبا حتی میخ‌هایی که روی لباس شخصیت Fragile در Death Stranding وجود داشت نیز در بخش جلوی کفش کار شده است. اگر علاقه‌مند شدید که یک جفت از این کفش‌ها را خریداری کنید، متاسفانه باید بگوییم که آن‌ها به‌طور اختصاصی برای شخص کوجیما توسط جاستین دلاکوئستا، طراح گرافیک و نقاش، طراحی شده است.

هودی فروشی با تم لوگو کوجیما پروداکشنز به مناسبت سالگرد پنج سالگی استودیو

چند هفته پیش نیز به‌مناسبت اولین سالگرد انتشار بازی دث استرندینگ ویدیویی لایو اکشن از یکی از طرفداران بازی در یوتیوب به نمایش گذاشته شد که در آن، این شخص لباسی مشابه با سم پورتر بریجز، پروتاگونیست بازی پوشیده و در کوه و دشت مشابه گیم‌پلی بازی حرکت می‌کند. او همچنین مخزن B.B.، نوزاد معروف بازی را با خود حمل می‌کند و در جایی نیز دستگاهی که بر دوش دارد، درست مانند حرکات آن در نمونه‌ی موجود در بازی، درباره‌ی نزدیک بودن BTها هشدار می‌دهد. این ویدیوی جالب را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

بازی Death Stranding سال گذشته برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. در تابستان امسال نیز نسخه‌ی پی سی آن دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این نسخه از بازی از نمایشگرهای عریض پشتیبانی می‌کند و دارای وضوع تصویر بهبودیافته، نرخ فریم بالاتر و حالت فوتومد جدیدی است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده