نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۳

کوجیما پروداکشن فردا «اخبار هیجان انگیزی» را برای سالگرد تأسیس این استودیو تدارک دیده است

به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما و استودیوی Kojima Productions فردا و به مناسبت پنجمین سالگرد تأسیس این شرکت، برای معرفی پروژه جدید خود آماده می‌شوند.

حساب توییتر کوجیما پروداکشن پست جدیدی را منتشر کرده که ضمن اشاره به فرارسیدن پنجمین سالگرد تأسیس این استودیو در روز فردا، ‍۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) وعده انتشار «اخبار هیجان انگیزی» را در این روز می‌دهد. در متن این توییت نوشته شده که طرفداران رأس ساعات ۸:۳۰ صبح چهارشنبه به وقت تهران منتظر این خبر مهم باشند.

به احتمال زیاد، کوجیما و تیم توسعه‌دهندگان این استودیو قصد دارند در این روز پروژه جدید خود را به طرفدران معرفی کنند. خبری که پیش از این و در ماه آبان نیز با استخدام افراد جدید در این شرکت در رسانه‌ها مطرح شده بود. براساس متن این توییت، احتمال دارد که در این تاریخ شاهد انتشار چند خبر به‌صورت همزمان باشیم؛ لذا به نظر می‌رسد که این اخبار ارزش منتظر ماندن در صبح روز چهارشنبه را داشته باشد.

براساس شایعاتی که مدت‌ها است در رابطه با کوجیما و استودیوی او مطرح می‌شود، این بازی ساز مطرح ژاپنی بعد از ناتمام ماندن پروژه P.T فرایند ساخت یک بازی ترسناک دیگر را آغاز کرده است. این ادعا بعد از تأیید ارتباط کوجیما و جونجی ایتو، طراح مانگا و داستان‌های ترسناک ژاپنی مجدداً قوت گرفت. جونجی ایتو در اظهارات خود در اینباره می‌گوید:

«احتمالاً او (کوجیما) یک ایده‌ی جدید برای ساخت یک بازی ترسناک را در نظر دارد؛ به همین دلیل از من دعوت کرده تا با او در این زمینه همکاری کنم. البته فعلاً هیچ جزئیات دیگری وجود ندارد.»

لوگو استودیوی Kojima Productions

پیش از این نیز در تابستان گذشته شایعه شده بود که کوجیما «به‌طور اتفاقی» بازی جدید خود را فاش کرده است. طرفداران تیزبین این بازیساز مشهور، در یکی از توییت‌های او طرح اولیه‌ی چیزی که به یک سفینه فضایی شباهت داشت را کشف کرده بودند که حروف کلمه «Bridges» نیز روی بدنه آن نوشته شده بود.

پروژه جدید کوجیما با هر مضمون و موضوعی که ساخته شود، به احتمال زیاد مجدداً شاهد حضور نرمن ریداس در آن خواهیم بود. این بازیگر و صداپیشه آمریکایی در دو پروژه اخیر کوجیما یعنی P.T و Death Stranding به‌عنوان پروتاگونیست داستان بازی حضور داشته است. گزارش‌هایی که اوایل سال جاری میلادی منتشر شده بود، به مذاکره کوجیما پروداکشن برای همکاری با این بازیگر سری The Walking Dead در پروژه جدید این شرکت به اشاره می‌کردند.

واضح است که درحال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از محتوای احتمالی Kojima Productions برای معرفی در روز چهارشنبه در دست نیست. شواهدی که به آن اشاره شد نشان می‌دهند که احتمالاً این خبر، معرفی یک بازی جدید خواهد بود؛ حالا باید دید که فردا صبح چه اتفاقی خواهد افتاد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده