// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

حضور جونجی ایتو در تیم ساخت بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما

رسانه‌ی گیمزرادار می‌گوید جونجی ایتو، طراح معروف و ستایش‌شده‌ی دنیای مانگاهای ترسناک ژاپنی در مراحل پایانی گفت‌وگو با کوجیما پروداکشنز قرار دارد تا به تیم ساخت بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما بپیوندد.

حتی افرادی که هیچ آشنایی خاصی با مانگاهای ترسناک و مریض جونجی ایتو ندارند، احتمالا خوب می‌دانند که او قرار بود آرتیست اصلی بازی کنسل‌شده‌ی «سایلنت هیلز» یا همان .P.T باشد. به همین خاطر طرفدارها همیشه آرزو داشتند که اگر هیدئو کوجیما به سراغ ساخت بازی ترسناک مد نظر خود رفت، ایتو هم مجددا به او و یوجی شینکاوا، طراح اصلی محیط‌ها و اجسام بازی‌های کوجیما پروداکشنز بپیوندد. حالا گیمزرادار اعلام کرده است که به احتمال زیاد، دقیقا همین اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد. جونجی ایتو در کامیک-کان و در بخشی از یک مصاحبه‌ی طولانی گفت:

من هیدئو کوجیما یعنی آقای کارگردان را می‌شناسم و این اواخر با او درباره‌ی همکاری در ساخت یک بازی ترسناک، گفت‌وگو داشته‌ام. من به این پروژه دعوت شده‌ام و به سمت آن می‌روم .اما فعلا نمی‌توانم هیچ اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذارم.

هیدئو کوجیما با کت سیاه در حال نگه داشتن عینک با چشم های خسته

هیدئو کوجیما، سازنده‌ی سری بازی Zone of the Enders، ادونچرهایی مانند «اسنچر» (Snatcher) و «پلیس‌ناتز» (Policenauts)، «متال گیر»های دوران‌ساز و «دث استرندینگ»، قبلا هم گفته بود که احتمالا بازی بعدی او ترسناک خواهد بود. در حقیقت خالق نخستین بازی پست‌مدرن تاریخ، پس از دریافت بالاترین جایزه آکادمی بفتا اعلام کرد که می‌خواهد برای طراحی ترسناک‌ترین بازی ممکن بجنگد؛ اثری متفاوت با پی. تی. که حتی از آن هم به مراتب وحشت‌آورتر باشد. وی که به‌تازگی با ادای احترام سازندگان بازی Cyberpunk 2077 مواجه شد، چند هفته‌ی قبل تایید کرد که مشغول کار روی بازی جدید کوجیما پروداکشنز شده است. اکنون هم به نظر می‌رسد که دیگر اطمینان داریم محصول مورد بحث قرار است یک بازی ترسناک جدید از آب دربیاید.

مدتی قبل یک طراح معروف دیگر در دنیای مانگاهای ترسناک یعنی Suehiro Maruo با انتشار چند تصویر به شایعات مرتبط با زنده شدن بازی «سایلنت هیلز» اشاره کرده بود. ولی فعلا به نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما از تمام آثار قبلی خود جدا شده است و بازی ترسناک او هم کاملا جدید و بی‌ارتباط به مجموعه‌ی «سایلنت هیل» است.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده