// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۶

Gran Turismo 7 به احتمال زیاد انحصاری کنسول پلی استیشن 5 است

براساس ویدیوی جدیدی که به معرفی بازی‌های حال و آینده‌ی پلی استیشن 5 اختصاص یافته است، متوجه می‌شویم که Gran Turismo 7 به احتمال زیاد یک بازی میان نسلی نیست.

سونی بازی‌های انحصاری بسیار جذابی را برای برای انتشار در سال ۲۰۲۱ درنظر گرفته است که شامل Horizon Forbidden West، دنباله‌ی مجموعه‌ی جدید God of War و Ratchet & Clank: Rift Apart می‌شوند و برخی از آن‌ها ممکن است میان نسلی باشند و برای پلی استیشن 4 نیز عرضه شود؛ درحالی‌که سایر آن‌ها فقط روی پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد. دراین‌میان اما یکی از بازی‌های مورد انتظار پلی استیشن، Gran Turismo 7 است که جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی ریسینگ از استودیوی Polyphony Digital به شمار می‌رود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی توسط سونی منتشر شده که بازی‌های حال و آینده‌ی پلی استیشن 5 را نشان می‌دهد و زمانی‌که نوبت به معرفی بازی گرن توریسمو 7 می‌رسد، در تصویر از عبارت «انحصاری پلی استیشن 5» استفاده می‌شود و سال انتشار آن را نیز ۲۰۲۱ ذکر می‌کند. این موضوع بدین معنی است که این بازی به احتمال زیاد بین نسلی نیست و برای پلی استیشن 4 منتشر نمی‌شود.

در این تریلر بازی‌های دیگری مانند Spider-Man: Miles Morales در زمان معرفی پیامی در زیر تصویر دریافت ‌کردند که خبر از بین نسلی بودن آن‌ها می‌داد که چنین پیامی برای گرن توریسمو 7 نمایش داده نمی‌شود و همین موضوع باعث می‌شود فکر کنیم این بازی قرار نیست برای پلی استیشن 4 عرضه شود. بازی‌های فرست پارتی مانند Horizon Forbidden West نیز قبلا میان نسلی بودنشان تایید شده بود.

همچنین براساس این ویدیو، حالا می‌دانیم که Project Athia، پروژه‌ی جدید استودیوی اسکوئر اینیکس قرار است حداقل تا دو سال در انحصار پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی باقی بماند. به‌علاوه، در این ویدیو درباره‌ی Deathloop و Ghostwire: Tokyo از شرکت بتسدا گفته می‌شود که تا یک سال از زمان عرضه‌شان فقط برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی دردسترس خواهند بود. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی هفتم از مجموعه‌ی گرن توریزمو برای اولین‌بار در ماه ژوئن امسال (خرداد) معرفی شد و جدیدترین قسمت این مجموعه از زمان عرضه‌ی گرن توریزمو اسپرت در سال ۲۰۱۷ است. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از گرن توریزمو 7 دردست نداریم، ولی باتوجه‌به تبلیغی که سونی چند وقت پیش برای این بازی منتشر کرده بود، به‌نظر می‌رسد که باید در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ منتظر عرضه‌ی آن باشیم. تنها تریلری که از بازی منتشر شده، همان تریلر معرفی اولیه‌ی آن است که در آن تصاویری از گرافیک خیره‌کننده‌ی بازی به ‌نمایش گذاشته می‌شود و همچنین محلی به نام GT Town معرفی می‌شود که به‌نظر می‌رسد ممکن است محل مرکزی فعالیت‌های بازی باشد. همینطور که به سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، می‌توانیم امیدوار باشیم که جزئیات بیشتری از این بازی ریسینگ مورد انتظار بشنویم.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخی از سال ۲۰۲۱ به ‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا منتظر و مشتاق تجربه‌ی آن هستید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده