نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

Gran Turismo 7 به‌لطف کنترلر دوال سنس سیستم ترمز ABS واقعی‌تری را ارایه می‌دهد

کازونوری یاموچی، مدیر استودیوی پولی‌فانی دیجیتال، در گفت‌وگوی اخیر خود درخصوص قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس اعلام کرد که به‌لطف آنها، بازی Gran Turismo 7 سیستم ترمز ABS واقعی‌تری را رایه می‌دهد.

تقریبا ۲۲ سال از انتشار اولین نسخه از سری شبیه‌ساز ریسینگ Gran Turismo می‌گذرد. مجموعه‌ای که از همان ابتدا به‌صورت انحصاری برای سونی و کنسول‌های پلی استیشن تولید و عرضه شد. تابه این لحظه معمولا نسخه‌های جدید بازی Gran Turismo به‌طور منظم هر چند سال یک بار برای دارندگان پلتفرم پلی استیشن روانه بازار شده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که سونی چندی پیش رویدادی جهت معرفی و نمایش تعدادی از بازی‌های پلی استیشن 5 برگزار کرد و طبق پیش‌بینی‌ها در آن از جدیدترین نسخه از سری گرن توریسمو تحت عنوان Gran Turismo 7 رونمایی شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد به‌لطف ویژگی‌های کنترلر دوال سنس (DualSense) کنسول پلی استیشن 5، تجربه منحصربه‌فرد و جدیدی از این بازی در انتظار طرفداران آن است.

کازونوری یاموچی، مدیر استودیوی پولی‌فانی دیجیتال (Polyphony Digital)، در گفت‌وگوی اخیر خود با پلی استیشن، اعلام کرد که با استفاده از ویژگی تریگرهای تطبیقی کنترلر دوال سنس، شبیه‌ساز ریسینگ Gran Turismo 7 سیستم ترمز ABS به‌مراتب واقعی‌تری را ارایه می‌دهد. او در ادامه درمورد ویژگی بازخورد لمسی این کنترلر اذعان کرد که به‌لطف این قابلیت، محدوده فرکانسی وسیع‌تری تولید خواهد شد.

«به‌نظر من مهم‌ترین و بیشترین تاثیری که تریگرهای تطبیقی در بازی Gran Turismo 7 دارند، در زمان استفاده از ترمز ABS در بازی است. تریگرهای تطبیقی باعث می‌شوند گیمر احساس واقعی‌تری در زمان فشار دادن پدال ترمز داشته باشد. همچنین این ویژگی کمک شایانی به درک بهتر رابطه بین قدرت ترمز و گریپ‌ و چرخ‌دنده تایرها می‌کند. در مقایسه با تکنولوژی گذشته، ویژگی بازخورد لمسی نیز محدوده فرکانسی وسیع‌تری را تولید خواهد کرد.»

باتوجه به اینکه تا این لحظه سازندگان بازی‌هایی مثل Spider-Man: Miles Morales و Horizon Forbidden West نیز از ویژگی‌ها و توانایی‌های کنترلر پلی استیشن 5 صحبت کرده‌اند، به‌نظر شما دوال سنس می‌تواند تحول عظیمی در تجربه گیمر ایجاد کرده و به‌عنوان یکی از بهترین کنترلرهای تاریخ انتخاب شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده