// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰

تریلر جدید Medal of Honor: Above and Beyond حالت‌های جذاب بخش چند‌نفره را نشان می‌دهد

در تریلر بخش چند‌نفره‌ی بازی Medal of Honor: Above and Beyond علاوه‌بر نمایش حالت‌های معمول بازی‌های شوتر آنلاین، شاهد معرفی دو حالت جدید و جذاب برای این بازی واقعیت مجازی هستیم.

بازی Medal of Honor: Above and Beyond جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Respawn است که قرار است به‌زودی برای پلتفرم واقعیت مجازی Oculus Rift روی پی سی عرضه شود. چند ماه پیش تریلری از گیم‌پلی بخش تک‌نفره‌ی آن منتشر شد که نوید یک بازی جالب و هیجان‌انگیز واقعیت مجازی را می‌داد. حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی ریسپاون تریلر تازه‌ای از مدال آو آنر جدید منتشر کرده که در آن حالت‌های مختلف بخش چند‌نفره‌ی بازی به نمایش گذاشته می‌شود. در این ویدیو مد‌های متداول مچ‌های آنلاین بازی‌های تیراندازی اول شخص و همچنین دو حالت جدید که می‌توانند تجربه‌ی مفرحی روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی ارائه دهند، معرفی می‌شوند. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، حالت‌های متداول بخش چندنفره مانند دث‌مچ، تیم دث‌مچ و دامینیشن در بازی وجود دارند. مشخص است که تمام کسانی که بازی‌های شوتر آنلاین را تجربه کرده‌اند، با این حالت‌ها به خوبی آشنا هستند و در این بین، تنها فرق موجود این است که بازیکنان می‌توانند در فضای واقعیت مجازی دوباره در این مدها به رقابت با یکدیگر بپردازند. از طرفی اما دو حالت جدید دیگر که در بخش چند‌نفره‌ی جدیدترین مدال افتخار در دسترس است، می‌توانند جذاب‌تر از حالت‌های معمول باشند.

یکی از این حالت‌های جدید، Mad Bomber نام دارد که در آن شما و تیم مقابل باید سعی کنید تا بمب‌هایی ساعتی را در اطراف نقشه از کار بیندازید. بازیکنان در این مد می‌توانند آزادانه در نقشه‌‌های واقعیت مجازی بازی حرکت کنند و به نظر می‌رسد که همین موضوع احتمالا می‌تواند باعث شود آن‌ها حرکاتی خلاقانه در مچ‌ها انجام دهند. برای مثال، شاید برخی بازیکنان دوست داشته باشند که خم شوند و بمب را زیر یک میز پنهان کنند یا گوشه‌ای تاریک از اتاقی را پیدا کنند و بمب را آن‌جا بکارند. به نظر می‌رسد که اگر چنین حالتی در یک بازی شوتر آنلاین معمولی وجود داشت، به اندازه‌ی حالت وی‌آر آن جذاب نبود.

مد جدید دیگر نیز Blast Radius نام دارد که به نظر می‌رسد تا حد زیادی مانند حالت متداول King of the Hill است. در تریلر بالا جزئیات زیادی از این مد نشان داده نمی‌شود، اما احتمالا بازیکنان در آن می‌توانند به یکدیگر راکت لانچر شلیک کنند.

با تمام اطلاعاتی که از مدال افتخار جدید منتشر شده، می‌توان گفت قرار است شاهد انتشار یک بازی بسیار جذاب واقعیت مجازی روی کامپیوتر باشیم. می‌دانیم که تعداد کاربران پلتفرم‌های VR بسیار کمتر از سایر پلتفرم‌های ویدیو گیمی است و تنها مشکلی که این بازی ممکن است با آن روبه‌رو شود مربوط‌به زمان انتظار در لابی‌های چندنفره برای پیدا کردن سایر بازیکنان می‌شود.

بازی Medal of Honor: Above and Beyond در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) برای پلتفرم آکیولس ریفت روی پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده