نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۳

تریلر گیم پلی بازی Medal of Honor: Above and Beyond در گیمزکام ۲۰۲۰ نمایش داده شد

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، تریلر گیم پلی بازی Medal of Honor: Above and Beyond در افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ منتشر شد که در آن به جنگ جهانی دوم سفر می‌کنیم.

مهر گذشته بود که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که بیشتر برای ساخت بازی‌هایی چون سری بازی Titanfall، بازی Apex Legends و بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شناخته می‌شود، از ساخت قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های مدال افتخار (Medal of Honor) خبر داد که قرار است برای هدست‌های واقعیت مجازی تولید و منتشر شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، تریلر بازی Medal of Honor: Above and Beyond در جریان افتتاحیه گیمزکام 2020 منتشر شده است که بازیکنان را دوباره به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد.

تریلر بازی Medal of Honor: Above and Beyond درواقع تریلر گیم پلی بازی است که در طول آن به دوران جنگ جهانی دوم سفر می‌کنیم و بیشتر با گیم‌پلی بازی آشنا می‌شویم که در طول آن شاهد نمایش تنوع بالای آن هستیم که از تیراندازی تا جنگ هوایی و تعقیب گریز را شاهد هستیم و همچنین بازی محیط‌های متنوعی نیز دارد. همچنین بازی جدید مدال افتخار با توجه به اینکه یک بازی واقعیت مجازی (VR) است، از گرافیک قابل قبولی برخودار است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Medal of Honor: Above and Beyond در سال ۲۰۲۰ برای دارندگان هدست‌های آکیولس ریفت منتشر خواهد شد. بازی از بخش چندنفره نیز پشتیبانی خواهد کرد. بازیکن این‌بار در نقش یکی از مأموران سازمان خدمات استراتژیک (OSS) ایفای نقش می‌کند و وظیفه دارد با نفوذ به دل نیروهای دشمن، سربازان نازی را ناکار و بر تشکیلات آن‌ها غلبه کند؛ مأموریتی که پای این شخصیت را به کشورهای اروپایی باز می‌کند و همکاری با نیروهای مقاومت فرانسه هم بخشی از داستان آن را تشکیل می‌دهد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده