نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

فصل دوم بازی Rocket League از هفته آینده آغاز می‌شود

فصل جدید بازی Rocket League از چهارشنبه هفته بعد آغاز می‌شود و به همراه خود، یک Rocket Pass جدید و چندین آیتم ظاهری را به‌دنبال خواهد داشت.

بازی Rocket League، به‌لطف برخورداری از یک جامعه کاربری مشتاق و پویا در دنیای پی سی و کنسول‌های بازی، حتی با گذشت چیزی در حدود ۵ سال از زمان انتشار، همچنان به عملکرد موفقیت آمیز خود ادامه می‌دهد. بعد از اینکه ناشران این بازی اوایل امسال تصمیم گرفتند تا بازی خود را به‌صورت رایگان (Free-to-play) در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند، استودیوی Psyonix به‌صورت پیوسته به ارائه محتوای جدید برای این بازی پرداخته است. به طوری که در ادامه اقدام به معرفی سیستم رویدادها و فصل‌های جدید برای بازی خود کرده است. اولین فصل جدید بازی نیز قرار است از آخر هفته‌ی آینده شروع به کار کند.

استودیوی سایانیکس رسماً اعلام کرده که Season 2 بازی Rocket League از تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۰، مصادف با ۱۹ آذر ۹۹ شروع می‌شود. براساس توضیحات توسعه‌دهندگان این بازی، فصل دوم، یک Rocket Pass و آرنا جدید را به بازی معرفی خواهد کرد. به‌علاوه اینکه آپشن‌های شخصی‌سازی جدیدی مانند پلیر آنتم‌ها درکنار موسیقی متن بازی حال و هوای تازه‌ای را به مسابقات راکت لیگ خواهد بخشید. ترک فهرست جدید این بازی نیز شامل آثاری از Kaskade آهنگساز برجسته آمریکایی خواهد بود.

شما می‌توانید تریلر رسمی معرفی فصل دو بازی را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سایانیکس در ادامه تشریح جزئیات فصل دوم به اضافه شدن یک خودرو جدید به نام R3MX اشاره می‌کند. یک خودرو اسپرت جذاب با ظاهری با مضامین نورهای نئون که برای مشترکین Rocket Pass Premium از ابتدا در دسترس قرار می‌گیرد. ضمن اینکه با پیشروی در جریان بازی می‌توانید نسخه نهایی آن را به نام R3MX GXT قفل گشایی کنید. آرنا یا زمین مسابقه جدید بازی نیز Neon Fields نام دارد که رنگ‌ها و محیط نورانی آن درکنار یک تم موسیقی منحصر‌به‌فرد، از ویژگی‌های قابل ذکر آن است.

استودیوی سایونیکس، از ابتدای پاییز امسال Rocket League را به‌صورت فری تو پلی عرضه کرده و بعد از آن، نسخه پی سی بازی نیز ازطریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد. توسعه‌دهندگان این بازی اخیراً جزئیات نسخه بهبود یافته این بازی برای کنسول‌های نسل نهم را تشریح کردند که شامل اجرای بازی با نرخ فریم ۱۲۰ برثانیه و رزولوشن 4K روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 است.

Rocket League هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، مک و لینوکس قابل دریافت است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده