// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱

جزئیات بهبودهای Rocket League برای نسخه نسل نهمی این بازی منتشر شد

Rocket League روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 با نرخ فریم ۶۰ برثانیه و رزولوشن 4K اجرا خواهد شد.

پنج سال پیش بازی Rocket League در دسترس قرار گرفت و توانست تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. همچنین به مرور زمان، استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده و ناشر Rocket League، با ارائه محتویات مختلف، جامعه کاربری بازی را گسترش می‌دهد.

با ورود به نسل نهم، این سؤال پیش می‌آید که آیا سایانیکس برنامه‌ای برای نسخه نسل نهمی بازی خود دارد؟ تیم سازنده به‌تازگی جزئیات راکت لیگ برای نسل نهم را منتشر کرده است. کاربران ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 می‌توانند آن را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند. این در حالی است که کاربران ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ برثانیه Rocket League را تجربه می‌کنند. 

در ادامه به این مورد اشاره شده که کاربران سری ایکس برای کسب نرخ فریم ۱۲۰ برثانیه باید با رزولوشن ۲۶۶۸x۱۵۱۲ بازی را تجربه کنند. این در حالی است که کاربران سری اس برای رسیدن به این نرخ فریم، باید بازی را با رزولوشن ۱۳۴۴x۷۵۶ تجربه کنند. متاسفانه پلی استیشن 5 در زمان عرضه از نرخ فریم بالاتر از ۶۰ پشتیبانی نخواهد کرد. 

درانتها از نظر بصری و کیفیت، بستگی دارد که روی چه پلتفرمی آن را تجربه می‌کنید و آپدیت مربوط‌به اضافه شدن تجربه بازی روی حالت Quality و پرفورمنس، تا انتهای سال جاری در دسترس قرار می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده