// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷

تریلر روز عرضه Immortals Fenyx Rising به نبردها و داستان بازی اشاره می‌کند

شرکت یوبیسافت به‌تازگی دو تریلر جدید از بازی Immortals Fenyx Rising را منتشر کرده که در جریان آن‌ها شاهد ویژگی‌های گیم‌پلی و بخش‌هایی از داستان هستیم. 

بازی Immortals Fenyx Rising در تاریخ سه دسامبر (۱۳ آذر ماه) روانه بازار می‌شود و می‌توان آن را ترکیبی از بازی The Legend of Zelda با Assassin's Creed Odyssey دانست. شرکت یوبیسافت برای جشن گرفتن عرضه بازی جدید خود، تریلر روز عرضه آن را منتشر کرده است.

داستان بازی در مورد قهرمانی به نام فینیکس است که خود را در جزیره گلدن پیدا می‌کند. این در حالی است که قدرت زیادش، باعث هرج و مرج شده و حال فینیکس وظیفه دارد تا جلوی او را بگیرد. در جریان اولین‌ تریلر منتشر شده، شاهد بخش‌هایی از داستان و همچنین گیم‌پلی و باس‌های Immortals Fenyx Rising است. یکی از مواردی که در داستان بازی قرار گرفته، استفاده از طنز و ساختاری کمدی است تا کاربر بتواند لحظات متفاوتی از یک داستان اساطیری را کسب کند.

تماشا از یوتیوب

این در حالی است که ویدیو دوم، در ارتباط با مکانیسم‌های بازی و خلق جهان Immortals Fenyx Rising است. در این ویدیو سازنده عمیق‌تر به این موارد نگاه کرده و توضیحاتی را ارائه می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را هم در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

تماشا از یوتیوب

بازی Immortals Fenyx Rising توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Immortals: Fenyx Rising یک بازی بی‌ادعا است. اثری که قرار نیست مورد جدیدی را به سبک بازی‌های اوپن‌ورلد/تاریخی - حماسی - فانتزی اضافه کند و هرگز هم در مسیر عملی کردن چنین مهمی، قدم برنمی‌دارد. بازی می‌خواهد از طریق ترکیب یک‌سری المان امتحان‌پس داده‌ی موجود در آثار موفق این ژانر، ساعت‌هایی سرگرم‌کننده را برای گیمر خود، به‌ارمغان بیاورد و در این امر هم موفق می‌شود. تیم یوبی‌سافت کبک با الگو گرفتن از بازی‌های موفق این ژانر، دست به تولید اثری زده که تولد یک مجموعه‌ی جدید و پرپتانسیل را نوید می‌دهد. مجموعه‌ای که می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. داستان جذاب، هماهنگی و غنای موجود در مکانیزم‌های گیم‌پلی کنار جلوه‌های دیداری/شنیداری روح‌نواز، Immortals: Fenyx Rising را به یک بازی ارزشمند تبدیل کرده‌اند. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن - جهان‌باز و فانتزی با المان‌های نقش‌آفرینی هستید، تجربه‌ی Immortals: Fenyx Rising کاملا ارزش وقت و هزینه‌ی شما را دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده