// چهار شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

نسخه فیزیکی مینی گیم Orlog بازی Assassin's Creed Valhalla عرضه خواهد شد

شرکت یوبیسافت اعلام کرده که در سال ۲۰۲۱، مینی گیم Orlog بازی Assassin's Creed Valhalla را به‌صورت فیزیکی عرضه خواهد کرد.

یکی از ویژگی‌های بازی Assassin's Creed Valhalla، ارائه محتویات مختلف است تا بازیکنان بتوانند خود را در جهان بازی سرگرم کنند. همچنین دراین‌میان یک مینی گیم به نام Orlog هم وجود داشت. Orlog شبیه به یک بازی محلی است که ایوور، قهرمان داستان، با ورود به مناطق شهری مختلف قادر به تجربه‌ی آن‌ها بود.

درابتدا سایت Dicebreaker به نحوی به نسخه فیزیکی Orlog اشاره و توضیحاتی را از طراحی و ساختار آن منتشر کرده بود و طی گفت‌وگویی که با یکی از اعضای سازنده بازی داشته، مشخص شده که Orlog به‌صورت فیزیکی هم در دست ساخت است و سال آینده عرضه می‌شود. بینویت ریچر، یکی از کارگردان‌های توسعه‌دهنده بازی در یوبیسافت، در مکالمه خود با دایس‌بریکر اعلام کرده «ما همیشه می‌خواستیم از قدرت خدایان به نحوی در این بازی استفاده کنیم. ازاین‌رو در آن نسخه، یک داس وجود داشت که از چهره‌های خدایان روی آن استفاده شده بود. ازاین‌رو هدف این بود که با ریختن تاس، ویژگی یکی از آن‌ها را کسب کنید.»

در ادامه بازی Orlog توسط تیم سنگاپور یوبیسافت ساده‌سازی و به نسخه نهایی آن در والهالا تبدیل شد. همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده که Orlog بیشتر یک بازی معتبر و الهام گرفته شده از بازی اصلی است و آنطور که باید و شاید به ریشه‌های خود نزدیک نیست، زیرا یوبیسافت طی تحقیق و جست‌وجوهای خود قوانین مشخص و دقیقی را از Orlog پیدا نکرده است. در انتها هم به این مورد اشاره شده که بازی رومیزی Orlog با موادی که بیانگر غارت‌های وایکینگ‌ها باشد، نظیر استخوان، چوب، سنگ و نقره، ساخته می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده