// شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

مشکل سیو بازی Watch Dogs: Legion در اوایل ماه دسامبر حل می‌شود

یوبیسافت اعلام کرده که مشکل سیو در بازی Watch Dogs: Legion با ارائه‌ی یک پچ در اوایل ماه دسامبر رفع خواهد شد.

بازی Watch Dogs: Legion از زمان عرضه تاکنون با نقدهای مثبت و متوسط منتقدین قرار گرفته و آمار فروش خوبی را تجربه کرده است؛ بااین‌حال، هنوز از مشکلاتی مخصوصا در زمینه‌ی ذخیره‌ی بازی رنج می‌برد. اوایل ماه جاری میلادی بازیکنان پلتفرم پی سی با مشکل فایل‌های ذخیره‌ی خراب بازی واچ داگز لیجن دست‌وپنجه نرم می‌کردند که البته Ubisoft با انتشار یک پچ موفق شد تا این این مشکل را حل کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مشکلات مرتبط با سیوهای بازی حداقل برای کاربران ایکس باکس سری ایکس هنوز ادامه دارد.

متاسفانه بازیکنانی که با این مشکل درگیر هستند، باید کمی بیشتر برای حل آن منتظر بمانند. در پستی که در توییتر رسمی بازی منتشر شده اشاره می‌شود که «تیم ساخت بازی از وجود چنین مشکلی آگاه است و تلاش می‌کند تا آن را رفع کند. ما درنظر داریم تا با ارائه‌ی یک پچ در اوایل ماه دسامبر (آذر) این مشکل را حل کنیم.» احتمال دارد که تاریخ انتشار این Patch با عرضه‌ی بخش آنلاین این بازی جهان باز، یعنی Watch Dogs Online مصادف شود؛ گرچه باید منتظر ماند و دید.

بازی Watch Dogs: Legion درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، گوگل استیدیا و پی سی دردسترس است. زومجی در نقد و بررسی خود به این بازی نمره‌ی بسیار خوب ۸.۵ را داده است. برای خواندن این نقد به قلم علی گودرزی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

همچنین درکنار عرضه‌ی محتوای آنلاین برای واچ داگز لیجن، مأموریت‌های تازه و انواع جدیدی از کارکتر‌ها برای استخدام به‌صورت رایگان به بازی اضافه خواهند شد. آن دسته از کسانی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند، به یک بسته‌ی الحاقی جدید دسترسی خواهند داشت که Watch Dogs: Legion – Bloodline نام دارد و در آن شخصیت‌های ایدن پیرس و رِنچ از واچ داگزهای قبلی به قسمت جدید برمی‌گردند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده