نویسنده: مشتاق لقایی
// شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲

ویژگی‌های بازی Watch Dogs: Legion روی ایکس باکس سری ایکس

یوبی‌سافت با انتشار تریلر جدیدی از بازی Watch Dogs: Legion از ویژگی‌های این بازی روی ایکس باکس سری ایکس پرده‌برداری کرد.

بازی Watch Dogs: Legion سومین نسخه از سری بازی‌های جهان باز Watch Dogs است که در حال حاضر بازیکنان می‌توانند آن را روی کنسول‌های فعلی یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی کنند. تیم سازنده این بازی مشغول کار روی توسعه این بازی برای کنسول‌های نسل بعد است و تریلری جدیدی از بازی منتشر کرده که بهبود‌ها و ویژگی‌های گرافیکی بازی روی ایکس باکس سری ایکس را نشان می‌دهد؛ این ویژگی‌ها شامل اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه می‌شود.

در بازی Watch Dogs: Legion روی ایکس باکس سری ایکس زمان بارگذاری بازی کمتر شده و Assetهای بازی رزولوشن و وضوح بالاتری دارند؛ یعنی سایه‌ها، render targets، بافت‌ها و سطح هندسه و ترسیم صحنه‌های بازی بهبود پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود که بازی شامل تکنیک Ray Tracing در انعکاس و برخورد با اشیاء و نرخ نوسازی متغیر هم شود و البته در هنگام گشتن در لندن، غوطه‌وری افزایش پیدا کند.

کسانی که می‌خواهند روی ایکس باکس وان این بازی را تجربه کنند هم می‌توانند از قابلیت Smart Delivery استفاده کنند؛ این موضوع نشان می‌دهد که در زمان انتشار Watch Dogs: Legion روی ایکس باکس سری ایکس و اس، بازی با آپگرید و بهبودی‌های رایگان همراه خواهد بود. این بازی از تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای Xbox Series X/S قابل دسترس خواهد بود اما نسخه پلی استیشن 5 بازی ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) منتشر می‌شود.

تریلر جدید بازی Watch Dogs: Legion


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده