// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

بازی های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine تاخیر خوردند

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده که بازی‌های Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بعد از سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند.

در گذشته و زمان معرفی بازی Far Cry 6، اعلام شد که این بازی در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۸ فوریه ۲۰۲۱) روانه بازار خواهد شد. این در حالی است که Rainbow Six Quarantine هم با اینکه تاریخ عرضه مشخصی نداشت، اما احتمال می‌رفت یوبیسافت (Ubisoft) آن را در سه‌ماهه ابتدایی ۲۰۲۰ عرضه کند.

این در حالی است که شرکت فرانسوی امروز در جریان بیانیه اخیر خود اعلام کرده که فار کرای 6 و رینبو سیکس: کوارانتین در سال مالی آینده عرضه می‌شود. به‌عبارتی از آوریل ۲۰۲۱ به بعد باید منتظر عرضه این دو بازی باشیم. یوبیسافت در بیانیه خود اعلام کرده «باوجود انتقال زمان عرضه بازی‌های Rainbow Six Quarantine و Far Cry 6 به سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و چالش‌هایی که به‌خاطر کرونا (کووید-۱۹) در مراحل تولید بازی به‌وجود آمده، درآمدهای عملیاتی غیر IFRS ما برای سال مالی جاری در محدوده‌ای است که ما در ماه مِی آن را تعیین کرده‌ایم.»

فردریک دوگی، رئیس بخش مالی یوبیسافت، در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که با وجود شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و در خانه ماندن بخش بزرگی از مخاطبان، سود و درآمد یوبیسافت از تجربه‌ی بازی‌ها هم افزایش یافته است. ازاین‌رو وجود بازی‌های لایو سرویس مثل Rainbow Six Siege درکنار فروش بسیار خوب Assassin's Creed Odyssey سود خوبی را برای آن‌ها رقم خواهد زد. بااین‌حال یوبیسافت تا قبل از تمام شدن ۲۰۲۰ بازی‌های صاحب نام دیگری را جدا از Watch Dogs Legion منتشر خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده