// دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

حذف شدن اچیومنت‌های Assassin’s Creed Valhalla از لانچر یوبیسافت غیر عمدی بوده است

یوبیسافت پس از چند اظهارنظر متناقض راجع‌به نبود اچیومنت‌ برای Assassin’s Creed Valhalla روی پی سی، سرانجام تایید کرده که اچیومنت‌ها به نسخه‌ی کامپیوتر بازی اضافه می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت بعد از اظهار نظرهای گیج‌کننده و بعضا متناقض تایید کرده که اچیومنت‌های مستقل بازی Assassin’s Creed Valhalla روی پلتفرم پی سی درآینده دردسترس خواهند بود. بازیکنانی که اخیرا این بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز را روی کامپیوتر بازی کرده بودند، متوجه شدند که صفحه‌ا‌ی برای اچیومنت‌های آن در سرویس جدید Ubisoft Connect وجود ندارد. این در حالی است که بازی Watch Dogs Legion صفحه‌ی اچیومنت اختصاصی خود را در این سرویس دارد.

نماینده‌ای از طرف شرکت یوبیسافت در فروم وب‌سایت رسمی آن‌ها به سردرگمی کاربران در این خصوص پاسخ داد و گفت نبودن اچیومنت‌ها «غیرعمدی» بوده و تیم ساخت بازی در تلاش هستند تا آن را فعال کنند.

با وجود چنین پاسخی، چند روز بعد از آن در همان صفحه‌ی پرسش و پاسخ، پیام جدید و متناقضی نسبت به اظهارنظر قبلی یوبیسافت پدیدار شد که در آن می‌گفت: «اچیومنت‌ها برای این بازی روی پی سی در دسترس نیستند و این تغییر صورت‌ گرفته عمدی است. ما به‌جای اضافه کردن اچیومنت‌ها به بازی‌های جدید‌مان در سرویس یوبیسافت کانکت، چالش‌های درون بازی را گسترده‌تر کردیم که به بازیکنان امکان دریافت XP و پاداش‎‌های دیگر را در این سرویس فراهم می‌کند. می‌دانیم که این موضوع برای بسیاری از شما تغییر بزرگی است و از اینکه آن را درک می‌کنید بسیار متشکریم.»

پس از این اظهارنظر و بعد از شکایت‌های فراوان بازیکنان به این موضوع، یکی دیگر از نمایندگان یوبیسافت دوباره مجبور به پاسخگویی شد. این‌بار جواب آن‌ها در تناقض با جواب دوم بود که جواب دوم نیز در تناقضی آشکار با جواب اول قرار داشت. آن‌ها با تکرار گفته‌های اولیه‌ی خود، پاسخ دادند که حذف اچیومنت‌های اساسینز کرید والهالا «غیرعمدی» بوده و تیم ساخت بازی «فعالانه در حال کاری روی» بازگرداندن آن‌ها است.

یوبیسافت در اظهارنظر سوم توضیح می‌دهد: «ما از اینکه اچیومنت‌ها برای نسخه‌ی پی سی بازی Assassin’s Creed Valhalla دردسترس نیستند آگاه هستیم. این موضوع غیرعمدی بوده است. ما درحال‌حاضر در حال کار روی فعال کردن اچیومنت‌ها هستیم و هروقت اطلاعات بیشتری از این موضوع برای به‌اشتراک‌گذاری وجود داشت، آن‌ها را با شما درمیان خواهیم گذاشت. برای شفاف‌‌تر شدن این مسئله باید بگوییم ما با بیان اینکه قرار دادن اچیومنت‌ها در بازی‌هایمان متوقف شده است، باعث ایجاد یک سوء‌تفاهم شدیم. اچیومنت‌ها هنوز هستند! اطلاعات داده شده در پاسخ اول‌مان حقیقت دارد و تیم ساخت بازی روی بازگرداندن آن‌ها در تلاش است. اچیومنت‌ها به‌زودی سرمی‌رسند!»

حال پس از تمام این اظهار نظرهای رسمی متناقض با یکدیگر، سرانجام به‌نظر می‌رسد که بازیکنان جدیدترین بازی اساسینز کرید اچیومنت‌های این بازی را روی پی سی دریافت خواهند کرد؛ گرچه یوبیسافت هنوز مشخض نکرده که این ویژگی در چه تاریخی قرار است دردسترس باشد.

Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی موجود است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.      


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده