// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۴۲

تلاش پلیس برای غلبه بر گروگان‌گیری احتمالی در استودیو مونترال یوبی سافت [به‌روزرسانی]

متاسفانه باتوجه‌به گزارش‌های مختلف به نظر می‌رسد که چند تن از اعضای استودیو بازی‌سازی یوبی‌سافت در یک موقعیت گروگان‌گیری گرفتار شده‌اند و هنوز توانایی خروج از ساختمان را ندارند.

به‌روزرسانی: گویا تماس‌هایی که با پلیس در رابطه با گروگان‌گیری صورت گرفته است، اشتباه بوده و پلیس در حال تخلیه ساختمان یوبی‌سافت است. تمامی کارکنان با کمال سلامت ساختمان را ترک کرده‌اند.

ظاهرا اکنون پلیس‌ها به محل رخ دادن یک گروگان‌گیری در حوالی یا داخل یکی از استودیوهای یوبی‌سافت رفته‌اند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که استودیو کبک یوبی‌سافت که در کشور کانادا قرار دارد، همچنان توسط گروگان‌گیرها تهدید می‌شود. البته هنوز جزئیات اوضاع پیش‌آمده مشخص نیست و فقط همه از حضور بیشتر و بیشتر پلیس در منطقه خبر می‌دهند. گزارش‌های تاییدنشده نیز می‌گویند که برخی از بازی‌سازهای یوبیسافت اکنون گروگان هستند.

در یک ویدیو پخش‌شده توسط کاربران متوجه شدیم که پلیس از مردم درخواست تخلیه‌ی منطقه برای مبارزه با یک موقعیت امنیتی را دارد و اکنون شبکه‌های مختلف کانادا مشغول پخش زنده‌ی این اتفاق نگران‌کننده هستند. در این بین برخی از اعضای این شعبه از یوبیسافت هم در عین اعلام سلامتی خود گفتند که هنوز بعضی از دوستان آن‌ها داخل ساختمان گیر افتاده‌اند. اریک پوپ، یکی از اعضای ارشد تیم ساخت بازی Hyper Scape با انتشار تصویری متعلق به شبکه‌ی تلویزیونی رسمی نوشت: «دیوانه‌وار است. این افراد اعضای تیم من هستند که بالای پشت‌بام گیر افتاده‌اند».

کارمندان یوبیسافت روی پشت بام ساختمان در کانادا و وسط موقعیت گروگان گیری

تازه‌ترین تصاویر نشان می‌دهند که پلیس‌ها اسلحه‌ی گرم خود را آماده‌ی شلیک کرده‌اند. ظاهرا این رخداد نگران‌کننده با یک سرقت مسلحانه کلید خورد و شاید فعلا به گروگان‌گیری ختم شده باشد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده