// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

زمان اعلام فهرست نامزدهای گیم اواردز 2020 مشخص شد

چهارشنبه‌ی هفته‌ی بعد، جف کیلی به اعلام فهرست کامل بازی‌هایی می‌پردازد که در بخش‌های مختلف شانس دریافت جایزه‌ی مراسم The Game Awards امسال را دارند.

اگر می‌خواهید با نامزدهای هر جایزه‌ی مراسم گیم اواردز امسال آشنا شوید، دیگر نیازی به صبر طولانی‌مدت نیست. جف کیلی ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۹ به وقت ایران در یک پخش زنده به معرفی بازی‌هایی می‌پردازد که در هر بخش، نامزد جایزه‌ی مراسم The Game Awards شده‌اند. مخاطبان می‌توانند از ساعت اعلام‌شده به سایت رسمی رویداد به آدرس thegameawards.com مراجعه کنند تا فهرست بازی‌های نامزدشده را ببینند. راستی کیلی مجددا تاکید کرد که از امسال به بعد یک جایزه‌ی جدید هم به بهترین بازی یا دستگاهی تعلق می‌گیرد که به فکر گیمرهای دارای شرایط خاص جسمی بوده باشد.

گمانه‌زنی‌ها راجع به نامزدهای هرکدام از جوایز مراسم پیش‌رو آغاز شده‌اند. مخصوصا به این خاطر که سال ۲۰۲۰ میلادی پرشده از بازی‌های ویدیویی باکیفیت و ارزشمند بوده است. تازه جف کیلی پیش‌تر اعلام کرده بود که اگر یک بازی در سال‌های گذشته عرضه شده باشد اما هنوز به فعالیت درخشان ادامه بدهد، داورها می‌توانند آن را هم نامزد دریافت جوایزی به‌خصوص کنند. ولی انتظار مواجهه با «سایبرپانک 2077» در گیم اواردز 2020 را نداشته باشید. زیرا تاخیرهای چندباره‌ی این بازی درنهایت آن را از جدول زمانی گیم اواردز 2020 خارج کردند. بازی Cyberpunk 2077 در گیم اواردز 2021 شرکت داده می‌شود.

پیش‌بینی شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام بازی‌ها نامزد دریافت جایزه‌ی «بهترین بازی سال» در مراسم The Game Awards امسال شوند؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده