نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

زمان انتشار بازی Control Ultimate Edition تا اوایل سال ۲۰۲۱ به‌تعویق افتاد

رمدی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که برای عرضه بازی Control Ultimate Edition و رسیدن به کیفیت مدنظر روی کنسول‌های نسل بعد به زمان بیشتری نیاز است.

در سال ۲۰۱۹ استودیوی رمدی بازی Control را منتشر کرد که بازی به‌لطف داستان پیچیده و گیم‌پلی سرعتی خود، توانست نظرات مثبت بسیاری از علاقه‌مندان را به‌ خود جلب کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش رمدی نسخه جدید و کاملی از بازی تحت عنوان Control Ultimate Edition را منتشر کرد؛ اثری که شامل بازی اصلی، بسته الحاقی The Foundation و همچنین AWE است و در ابتدا قرار بود در اواخر سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل بعدی نیز منتشر شود. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش رمدی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که نسخه نسل نهمی بازی Control Ultimate Edition دیگر قرار نیست در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شود و اکنون با کمی تأخیر در اوایل سال ۲۰۲۱ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. «هدف ما این است که کیفیت نهایی بازی روی کنسول‌های جدید فوق‌العاده و بی‌نقص باشد؛ برای رسیدن به این هدف نیز به مدت زمان بیشتری نیاز داریم. از همه شما به‌خاطر صبر و شکیبایتان تشکر می‌کنیم.»

برخلاف اکثر بازی‌هایی که با یک به‌روزرسانی رایگان روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرند، اما متاسفانه بازی Control Ultimate Edition از این قضیه پشتیبانی نمی‌کند؛ خبری که نارضایتی زیادی را نیز به همراه داشت.

بازی Control در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و به‌تازگی نینتندو سوییچ منتشر شده است. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده