// جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

جزئیات محتویات پس از اتمام بخش داستانی بازی Outriders مشخص شد

استودیو People Can fly با انتشار ویدیویی محتویات قابل دسترسی پس از اتمام بخش داستانی بازی Outriders را معرفی کرد.

بازی Outriders از دو استودیوی اسکوئر انیکس و People Can Fly یک بازی تیراندازی با المان‌های نقش‌ آفرینی است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. این بازی هنگامی که معرفی شد نتوانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند اما پس از انتشار ویدیوهایی متعدد موفق به این کار شد.

استودیو People Can Fly بالاخره بخش چهارم برنامه Outriders Broadcast خود را منتشر کرده است که اتفاقا برنامه‌ی بسیار مهمی هم محسوب می‌شود. برای اولین‌بار PCF از محتویاتی که بازیکنان می‌توانند پس از اتمام بازی انتظار آن را داشته باشند، رونمایی کرد و به‌نظر می‌آید که بازیکنان کارهای بسیاری زیادی را می‌توانند پس از اتمام بازی انجام دهند. این استودیو اعلام کرد که محتویات نسبتا زیادی هنگام عرضه‌ی بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد که اگر بازی موفق عمل کند آن‌ها آمادگی دارند محتویات بیشتری را نیز به آن اضافه کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو منتشر شده را تماشا کنید.

لازم به ذکر است که محتویات پس از اتمام بخش کمپین بازی Outriders، محتویاتی کاملا جدید هستند. این بدان معنا است که هر Expedition یک منطقه کاملاً جدید و ناشناخته است. البته به احتمال زیاد همه‌ی دشمنان این بخش جدید نخواهند بود اما تمامی چهارده Expedition معرفی شده داستان‌ها و چالش‌های خاص خود را برای بازیکنان به همراه خواهند داشت.

Expeditionها همچنین فرم جدیدی از سیستم سطح‌بندی جهانی را نسبت به بخش کمپین با خود به همراه می‌آورند. سطح‌های موجود در بخش پسا-داستانی بازی دو هدف را دنبال می‌کند. شما با پیشرفت در یک سطح به محتوای جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد و علاوه‌بر این قابلیت، سطح‌ها میزان سختی بازی را تعیین می‌کنند. البته که هرچه دشواری بازی بالاتر باشد پاداش آن نیز بهتر خواهد بود.

استودیو People Can Fly همچنین با جزئیات زیادی به چگونگی پیشرفت بازیکنان ازطریق لباسی که می‌پوشند، پرداخت. بدیهی است که این بازی از قابلیت Weapon Drop استفاده می‌کند اما با این وجود بازی Outriders از یک سیستم ساخت و تعدیل کاملاً قابل تنظیم برخوردار است که به شما امکان می‌دهد وسایل خود را متناسب با سبک بازی خود تنظیم کنید. همچنین ویدیو منتشر شده‌ی امروز اندکی به چهارمین شخصیت قابل بازی پرداخته است که شما با تماشای ویدیو زیر می‌توانید بهتر با این قابلیت‌ها و محتویات معرفی شده اآشنا شوید.

Outriders در تاریخ ۱۴ بهمن ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود. 

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده