// یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

ویدیوی گیم پلی بازی Outriders شکار هیولاها را نشان می‌دهد

ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Outriders منتشر شده است که در آن می‌توانید شکار هیولاها را تماشا کنید.

هنگامی که بازی Outriders توسط دو استودیوی Square Enix و People Can Fly معرفی شد، نتوانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند؛ چرا که اکثر افراد از یک بازی شوتر لوت محور چندان راضی نبودند. اما این بازی به‌مرور و با انتشار ویدیوهای بیشتر توانست توجه افراد بیشتری را به خود جلب کند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی هم، ویدیویی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو ماموریت‌های فرعی را مشاهده می‌کنید که در آن‌ها باید به شکار هیولاهای قدرتمند رفت و از این طریق پاداش اضافی دریافت کرد. می‌توان نقطه قوت و مهم‌ترین جنبه بازی Outriders را ترکیب سبک شوتینگ و امکان استفاده از توانایی‌ها توسط هر شخصیت دانست که تاکنون توانسته است توجه علاقه‌مندان به این سبک را جلب کند.

بازی Outriders قرار است اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان منتشر شود. استودیو People Can Fly به‌عنوان سازنده بازی وعده داده است که این بازی هنگام انتشار کامل خواهد بود و می‌تواند بیش از ۶۰ ساعت گیم‌پلی در اختیار بازیکن قرار دهد. تریلرهای بیشتری هم از این بازی منتشر شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را از این‌جا و این‌جا تماشا کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده